1 תוכנית אימון ABCD למתקדמים – ספורט גורו
crossfit-534615

תוכנית אימון ABCD למתקדמים

האקדמיה של Investopedia התחברה עם JC Parets כדי להציע לך קורס מקיף המתמקד בטכניקות מורכבות המבדילות בין חובבים לבין אנשי מקצוע. תוכנית הסמכה מתקדמת זו נועדה להכיר את המשתתפים ולהכשיר אותם בתוכניות הסמכה בסיסיות של ASP.

AU

ABC נוסד בכדי לסייע לקצינים מגויסים בחיל האוויר בבוגרי המכללה הקהילתית של חיל האוויר. ABCD השיקה את תוכנית המכללות העירוניות (16) כדי לעמוד בדרישות לתואר שני באמנויות בחינוך (W & A). W & A מתחרה בתוכניות תואר שני כדי להבטיח תכנית לימודים סטנדרטית המבטיחה תרגול עצמאי המאמת את ה- APRN להחזר כספי תוך התחשבות בדרישות הגוברות לתכניות תואר שני ובדרישות המוגברות שלהם לתכניות תואר שני.

כדי להרוויח נקודות זכות למשך שעה מכל קורס, על המשתתפים להשתתף במספר שעות מינימלי כמובן ולהרוויח מקסימום 1,000 נקודות בתכנית ה- W & A בכדי להשיג את מספר הנקודות המינימלי.

מנהל התוכניות האישי שלך יצור איתך קשר זמן קצר לאחר ההרשמה

כדי להכיר אותך ולכלול אותך בתוכנית. הידיים בחלק מהאילוף הן חלק חשוב בתכנית מאלף הכלבים שלנו, כך שיש לך אפשרות לראות אמצעים מקצועיים. אנחנו כאן כדי להדריך אותך בתכנית מאלף הכלבים כולה, לענות על שאלותיך ולהעריך את הבחינות שלך. ניתן לקבל חבילות של תוכנית מסלול מהיר הכוללות שובר חד פעמי בסך 1,000 דולר להדרכה מוזלת להשתתפות בהדרכה עד 18 חודשים.

סטודנטים שמסיימים את ה- ABC מוסמכים כמאמנים לכלבים מוסמכים על ידי ABC (ABCDT) ועליהם לשאת את השם על שמם ולהשתמש בו תחת שמם

אם תבחר ב- ABC ותירשם לבית הספר לכלבים ABC, תוכל לשמור על עבודתך הנוכחית תוך ניצול השוק הצומח שלנו. חלק זה של התוכנית משתלם כיוון שתוכלו לתרגל את מה שלומדים כדי לעזור לכלבי מחסה להפוך למועמדים טובים יותר לאימוץ. אתה לומד כיצד לעשות זאת נכון, וזה עוזר למקלטים ולכלב להיות מועמד טוב יותר לאימוץ. אנו ממליצים לבוגרים לרכוש אישורים מתקדמים נוספים לאחר שהם עומדים בדרישות להסמכה מתקדמת. נכון לעכשיו, מאמנים לכלבים מחפשים בתי ספר לכלבים ומאלפים המציעים תעודות מאלף כלבים מסוגים שונים, אך מכיוון שהמקצוע אינו מוסדר על ידי המדינה, תוכל להגדיר דרישות הכשרה משלך להסמכה כרצונך. אנו מחויבים לבדוק היטב את הדרישות שקבעו כל בית ספר או ארגון לכל רמת הסמכה.

אם אתה אדם ללא אילוף כלבים מקצועי

אתה יכול להשלים אילוף מתקדם כחלק מתכנית האילוף ABCD. אם הצלחת לאלף כלב משלך, לעסוק בספורט כלבים או להמשיך בקריירה כמאמן כלבים מוסמך, אנא עיין בתוכנית המלאה עבורך. הסמכת התואר המתקדם מוענקת לסטודנטים מתקדמים שכבר קיבלו תואר שני או תואר דוקטור מבית מדרשה או אינטואיציה מוכרת של ABC. לאחר שהגעת למעמד מאסטר מומחה, ייתכן שתוכל להשתתף בכיתות אמן או להיות מוזמן להצטרף ל- ABC ™. שעות הקורס המקוונות מאושרות גם על ידי האיגוד הלימפולוגי בצפון אמריקה. לאחר שתעבור את הבחינה, תהפוך למאלף כלבים מוסמך של ABC (ABCDT) ותוזמן להצטרף לקבוצת הבוגרים של ABC Dog Trainer Dog. תוכלו לתרגל טכניקות אילוף כלבים בסיסיות ותהיה לכם אפשרות לבנות קשרים עם הארגון שבחרתם. זה נותן לך את האפשרות לתרגל את הטכניקות שלמדת עד כה ולהתכונן למשימות העתידיות שלך – בקורס ההדרכה עם מאמן מנטורים.

על ידי כניסה לשלב זה של התוכנית תהפוך לחלק בלתי נפרד משיפור השיקום והאימוץ של כלבי מחסה

תוכנית אילוף הכלבים ABC (ABCD) לכלבי מחסה נועדה לתת לבעלי הכלבים אפשרות לאלף את כלביהם באופן אנושי ויעיל. שלב ראשון זה בתכנית הלימודים נותן לך אפשרות להכשיר כלב בשיטות אילוף כלבים חיוביות. בשלב זה הדיון יתמקד גם כיצד לספק ללקוח מידע על אילוף כלבים וכיצד ליצור קשר חיובי בין הכלב לבעליו. הכרת ארבע הרמות של תוכנית אילוף הכלבים ABC תעזור לך לאמן את כלבך בהצלחה. רמה 5 של אילוף כלבים מכילה אותות ציות בסיסיים שניתן להעביר באמצעות גישת LIMA (היררכיה אנושית) ועמידה בכל ארבע רמות הלמידה.

כדי להיות מאלף כלבים מצליח, אתה צריך לספק שירות איכותי ולהישאר פתוח להזדמנויות למידה נוספות להתפתח ממאלף כלבים טוב לגדול. עם זאת, בטוח שתהפוך למאלף כלבים מעוגל על ידי רכישת מספר תעודות אילוף כלבים. מאלפי כלבים בקטגוריה זו צריכים לשקול אילוף כלבים מתקדם ואולי אפילו להצטרף לארגון מדריכים ולעבור את תוכנית ההסמכה שלהם. כדי לפתוח את הכלב שלך – עסק האילוף – שלב אילוף הכלבים מציע לך את כל מה שאתה צריך לדעת.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
תוכן עניינים

99₪ ואימון של 25 דקות בשבוע ויש לך קוביות!