1 פנקייק חלבון טבעוני למתאמנים – ספורט גורו
pancakes-2139844

פנקייק חלבון טבעוני למתאמנים

לביבות בננה טבעוניות עם סירופ חלבונים הן דרך טעימה ומזינה ליהנות ממנת ארוחת בוקר קלאסית. מתכון פנקייק טבעוני עשיר בחלבונים מופעל על ידי שמן קוקוס, חלב קוקוס, חלב שקדים ומעט סירופ מייפל.

תלוי באבקת החלבון בה אתה משתמש

אתה יכול לברוח עם זו שאני משתמש בה, שמוסיף 25 גרם חלבון למתכון. אם אינך רוצה להשתמש באבקות חלבון, תוכל להחליפן בסירופ חלבונים. השתמשתי בטבעונות בטעם קקאו טבעוני, אך אתה עשוי למצוא תוצאות אחרות אם אתה משתמש במותג אחר, כגון חלב שקדים, חלב קוקוס או חמאת שקדים. זה קרוב, אז אל תהססו להשתמש באבקת החלבון שיש לכם או באחת שאין לכם.

זרעי פשתן משמשים למתן מבנה והם מהווים תחליף ביצה נהדר לפנקייק טבעוני. פשתן, המכונה גם “קמח פשתן”, הוא גם מקור טוב לחלבון למתכון זה, מכיוון שהוא מהווה תחליף מצוין לקמח ביצה.

לביבות חלבון אלה מושלמות למקרה שתרצו משהו ללא גלוטן

אך גם מעט עשיר בחלבון. הם שומרים עליכם מלאים בזמן שהם מגיעים מתכולת חלבון גבוהה מהצומח, והם גם טובים בשבילכם. אני מקווה שתוכלו ליהנות מפנקייקי חלבון טבעוניים טעימים עם קמח פשתן, סוכריות, שמן קוקוס וקורט מלח.

קודם כל

אני רוצה להראות לך איך הכנתי את הפנקייקים האלה, עליהם אני ממליץ בחום. לביבות אלו מיוצרות עם אבקת חלבון טבעונית שהכנתי בשנים האחרונות והיא אחת מאבקות החלבונים הטעימות ביותר שטעמתי, למרות שאין לה מרקם גרגרי וטעם ארצי שרבים טבעוניים אחרים לאבקות חלבון יש. ערבבתי אבקת חלבון וניל, שמן קוקוס, קמח זרעי פשתן, ממתקים ממותקים וחלב קוקוס כדי לשמור על מלאות ומלאות בלי להמתיק.

ארוזים עם 19 גרם חלבון צמחי

הלביבות הרכות והפלאפיות האלה מתאחדות בפחות מ -15 דקות. לביבות חלבון טבעוניות אלה עם קינמון תפוחים זקוקות ל -10 מרכיבים בלבד (קערה אחת) ונמשכות 30 דקות מההתחלה ועד הסוף. לביבות חלבון טבעוניות ורכות אלה דורשות רק כמה מרכיבים בסיסיים ונדרשות הכנה של מספר דקות בלבד. מתכון זה נותן לכם בננה מוכנה תוך מספר דקות, וכמה כפות חלב קוקוס.

זה לא טעים מדהים

אבל המרקם לדעתי טוב בהרבה מכל מתכון אחר לפנקייק. כדי להגדיל את החלבון בפנקייק אלה עוד יותר, החלף 1/4 כוס קמח בחלבון שקדים. תלוי בחלבון בו אתם משתמשים, יתכן שתצטרכו מעט יותר חלב שקדים בכדי להביא את הבצק לעקביות הרצויה. תוכלו להוסיף מעט אגרוף חלבונים לפנקייק האוכמניות הקלאסי באמצעות 2 כפות חלב קוקוס וכף אחת מקמח שקדים.

אם אתה מנסה להימנע מחלבון מי גבינה בלבד

תוכל להחליף אותו באבקת חלבון צמחית (ראה הערה למטה). אם אתם משתמשים באבקת חלבון השקדים, פשוט הוסיפו אותה לבצק כשאתם מכינים את הלביבות. השתמשתי ביוגורט יווני ללא שומן, חלב שקדים, חלב קוקוס וקמח שקדים 1/4 כוס לחלבון במתכון זה.

למתכון זה השתמשתי בחמאה טבעונית

שעשויה מחלב שקדים, חלב קוקוס ו -1 / 4 כוס קמח שקדים. בסיס המתכון הוא הבסיס לייצור הלביבות עם אבקת החלבון הטבעונית, חמאת השקדים ושמן הקוקוס. למתכונים אלה משתמשים בתערובת של יוגורט טבעוני, חמאה טבעונית ומעט שמן שקדים להכנת בלילת הפנקייק.

בבלנדר, הכניסו לבלנדר את חלב השקדים, קמח השקדים, אבקת האפייה, הקינמון, המוסקט, המלח ואבקת האפייה וכן את תמצית הווניל.

בקערה גדולה מערבבים את חלב השקדים

קמח השקדים, אבקת האפייה, קינמון, אגוז מוסקט, מלח ובננה כתושה עד לקבלת תערובת אחידה. מוסיפים את יתר מרכיבי הפנקייק (למעט החלב הצמחי) ומערבבים היטב עד לקבלת בצק. בבלנדר מערבבים שמן קוקוס, סוכר קוקוס, סירופ מייפל, תמצית וניל ואבקת אפייה ומערבבים עד לקבלת אחידות חלקה של הבצק, בערך 2-3 דקות לכל צד. מכניסים לבלנדר את הבננה, חמאת הבוטנים, הביצה, מיץ הבננה, אבקת הקקאו והקינמון.

כשאתה מוכן להכין את בלילת הפנקייק הטבעוני

זרוק את המים וערבב את העדשים האדומות המושרות עם שמן קוקוס, סוכר קוקוס, סירופ מייפל ותמצית וניל (לא חובה). בקערה גדולה הקציפו יחד את חלב השקדים, קמח השקדים, אבקת האפייה, קינמון, אגוז מוסקט, מלח ובננות כתושות עד לקבלת תערובת אחידה. מנפים את הקמח ללא כל גלוטן לקערת ערבוב ומוסיפים את שיבולת השועל, רוטב הסויה, הסוכר החום ואבקת האפייה. מערבבים את כל שאר המרכיבים (אם משתמשים בהם) למעט קמח ואבקת אפייה (אבקת אפייה, קמח ואבקת אפייה) ומערבבים היטב.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
תוכן עניינים

99₪ ואימון של 25 דקות בשבוע ויש לך קוביות!