1 תרגילים לבטן שטוחה – ספורט גורו
remove-4559326_1280

תרגילים לבטן שטוחה

בכל מה שקשור לתרגיל שרירי בטן, אנו נוטים להחשיב תרגילים כמו כפיפות בטן וכפיפות בטן כסטנדרט הזהב. לאחר גוגל, אתה מוצא כפיפות בטן והרמות רגליים, אך מכונות גלגל הבטן המסייעות לך לשבת טוב יותר – לקום ולרסק – עושות את עבודתן על ידי רימתך. שלא כמו מחנק, הם עובדים רק בקדמת הבטן ומייצרים מעט מאוד התנגדות.

אם כבר יש לך בטן שטוחה

כפיפות בטן יכולים לתת לך יותר הגדרה, אבל תרגילים כמו כפיפות בטן לא יעזרו לך לעבוד על השומן שמכסה את האמצע שלך. אם הבטן שלך עדיין זרועה בשומן, ישיבה – או ישיבה בספה – לא תעזור להחליק אותה. זה לא אומר שעליך לדלג על עבודת ליבה, ואם אתה מחפש בטן שטוחה יותר, תרגילים כמו כפיפות בטן יתנו לך את התוצאות שחיפשת בכל מקרה. אבל אינסוף תרגילי כפיפות והרכבה לא יעזרו לבטן השטוחה שלך.

כדי לקבל בטן שטוחה, אתה זקוק לתוכנית כוללת נהדרת הכוללת שגרת כושר מאוזנת, כמו תזונה בריאה, פעילות גופנית בריאה ואורח חיים בריא. כדי לקבל בטן בריאה, אתה זקוק לתוכניות גדולות יותר, הכוללות תזונה טובה ותכנית כושר מאוזנת (WIP) או תוכנית כושר בריאה.

המשך לקרוא

כדי ללמוד כמה תרגילי מפתח שתוכל לעשות בעצמך, ועוד כמה טיפים שכדאי לך לבצע כדי להגדיל את הסיכויים לקיבה שטוחה. תרגילים אלה הם התרגילים הטובים ביותר שיכולים לעזור לך לקבל את הבטן השטוחה שלך, ויהיה לך יתרונות רבים יותר אם תעשה אותם באופן קבוע. קיבה שטוחה יכולה להציע לך יתרונות בריאותיים רבים יותר מאשר קיבה רגילה, כמו לחץ דם נמוך יותר וירידה בכולסטרול.

כדי להיות גלוי לב, לא תוכל לעשות הרבה כדי לבנות שריר נחמד כדי לכסות את הבטן השטוחה שלך. יציבה טובה מאמנת את שרירי הליבה ושומרת על שרירים חזקים, מה שעוזר לכם לאבד שומן בבטן ולקבל בטן שטוחה. אם להיות כנים לחלוטין, אתה לא באמת עושה הרבה כדי לבנות שרירים יפים כלשהם, אז כנראה שזה בכלל לא רעיון טוב לעשות זאת. אין שום סיבה אמיתית לכך ואני לא רוצה להתעכב על זה יותר מדי, אבל כדאי לבחון את היתרונות של יציבה טובה וכושר טוב.

אם אתה רוצה לגרום ל- ABS לעבוד

הנה כמה תרגילים להידוק ולגרום ל- ABS לעבוד. ישיבה – עליות וירידות יכולות לפתח את שרירי הבטן, אך אם המטרה שלך היא ירידה במשקל ובטון, נסה תרגילים שיעזרו לך לשלוף את הבטן התחתונה. יכול להיות שיש לך שרירי בטן חזקים עד כדי גיחוך מוכנים לפופ, ולעולם לא תראה אותם עד שתפשיט את כל השומן. אם הם קבורים תחת הרבה שומן ואם אתה לא מטפל בשומן על גבי השרירים האלה, אז שום פעילות גופנית לא תגרום לבטן שלך לקפוץ או לתת לך בטן שטוחה.

אז אתה צריך לעשות יותר מסתם ריסוק וכפיפות בטן כדי להשיג את הבטן השטוחה שאתה מחפש. זהו תרגיל לא שלם שיכול לגרום יותר נזק מתועלת בהתאם לבריאותך הנוכחית.

השגת זמן לתרגילי בטן בחדר הכושר יכולה לעזור לך להשיג את מטרתך על ידי הידוק החלק האמצעי

נבנים תרגילי שרירי בטן וסיבולת שורפים שומן, ולכן שילוב בין שניהם הוא הדרך היעילה ביותר להשגת בטן שטוחה. הם עוזרים להיפטר מעודפי שומן בבטן שעלולים להצטבר במהלך ההסגר, מחליקים ומהדקים את אזור הבטן.

כמה תרגילי שרירי בטן המשלבים את הבטן בחיי היומיום הם רעיון טוב לקבל בטן צמודה וחסונה יותר ובמקביל לעזור לרדת במשקל

אם הבטן שלך נראית מגורסת מכיוון שיש שכבת שומן על הבטן, אימון קלוריות וקרדיו הוא המפתח. עם תזונה נכונה, ישנם מספר תרגילים שיכולים לעזור לעצב את אזור הבטן כדי להפוך את הבטן למתוחה ושטוחה בזמן שאתה שורף שומן. נסה מגוון סוגים שונים של תרגילי סיבולת כגון שכיבות סמיכה, כפיפות בטן, דדליפט, משיכות וסקוואטים כדי לקבל בטן ממצקת וליבה חזקה.

רוב האנשים חושבים כי כפיפות בטן מקבלות בטן שטוחה

אך חשוב לעבוד על כל הליבה, כולל הגב, הצדדים והחזה. תרגילי הליבה הטובים ביותר לרידוד הבטן הם אלו שבהם אתה מוצץ את הבטן על ידי משיכת הטבור לעמוד השדרה, שתוכל לעשות עם מגוון רחב של כפיפות בטן, דדליפט, סנטר וסקוואט. אל תלך שולל, זו אחת המשימות הקשות ביותר וזה באמת משהו די מתיש לעשות.

אם המטרה שלך

היא לדלל את המותניים ולקבל בטן שטוחה ויפה, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לחסל או להפחית את שכבת השומן שנמצאת על הבטן. כדי לקבל בטן שטוחה, אתה צריך לבנות את כל הגוף כדי להמיס את השומן ולעבוד את שרירי הבטן כמו שצריך, אבל אתה שוכח מזה.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
תוכן עניינים

Pelaa Reactoonz 2

Содержимое Reactoonz Big Win Reactoonz 2 (Play’n Go) – Vuoden 2020 Odotetuimman Pelin Julkaisu Lokakuussa! Reactoonz On Monien Ominaisuuksien Pelikonepeli

99₪ ואימון של 25 דקות בשבוע ויש לך קוביות!