1 עוגת חלבון לאפייה במיקרוגל – ספורט גורו
cake-1850011_640

עוגת חלבון לאפייה במיקרוגל

מיוצר מכמה מרכיבים בסיסיים הנצרכים תוך מספר דקות, עוגת השוקולד המאושרת במיקרו הופכת במהירות לקינוח החביב עליכם. עוגת שוקולד ארוזה בחלבון עם זיגוג חמאת בוטנים – היא החביבה האחרונה שלי על חטיף.

זה בא יחד תוך פחות משתי דקות, הוא ארוז בחלבון וניתן לארוז אותו בקלות במקרר, במקפיא או אפילו במזווה לחטיף מהיר וקל בדרכים. זו עוגת שוקולד טעימה וקלה לארוז חלבונים עם זיגוג חמאת בוטנים ושוקולד צ’יפס.

ניתן להוסיף אבקת חלבון לעוגה זו

אך לרוב תהיה לכך השפעה שלילית על עקביות העוגה. אני לא משתמש באבקות חלבון על בסיס מי גבינה מכיוון שהן לא טובות לאפייה ודורשות מעט מאוד נוזלים. בעוד שתוכלו להכין עוגת חלבונים בקלות עם אבקת אפייה ומרכיבים אחרים עשירים בחלבון, המתכון הזה טוב לכם בדיוק כמו עוגה רגילה או אפילו חטיף בריא.

בדוק את המתכון לדיאטה

כוס תערובת עוגה שמוכנה תוך שניות ומנה אחת במחיר של 2.00 $ בלבד. כשאתה מכין עוגת חלבון זו לאפייה במיקרוגל או לחטיפים אחרים עשירים בחלבון, דאג לשתף את הערותיך למטה ולהשאיר ביקורת בפייסבוק או בטוויטר או בפינטרסט.

היום

אתה צריך רק דקה אחת במיקרוגל לאבקת החלבון ולדלעת, אבל אתה צריך לחכות לזה ואז לאפות את עוגת הווניל הטבעונית במיקרוגל ב 800 W למשך 90 שניות. יתכן שתצטרך לצפות במיקרוגל כמה שניות כדי לוודא שהעוגה לא מתפוצצת, ואז לכוון את העוגה למפץ של 20 שניות. אם הכוס שלך נמוכה ורחבה, אתה יכול לאפות אותה במיקרוגל – קערה בטוחה למשך כ- 30 שניות. אפיתי אותו רק 60 שניות והגשתי אותו עם כוס חלב כדי שלא אצטרך לחכות.

אם אתה משתמש במיקרוגל רחב ובטוח ברמקין – אתה יכול להפחית את זמן האפייה במיקרוגל ב 800 וואט למשך 30 שניות ב 1-2 דקות.

אם תעבירו מיקרוגל לעוגת השוקולד הבריאה הזו

אני ממליץ להתאים את עוצמת המיקרוגל שלכם לעוצמה בינונית (בינונית היא 500W) כך שהחום יהיה נמוך יותר ואחיד יותר. כדי להכין עוגת חלבון זו, הכוס חייבת להיות גדולה מספיק בכדי למנוע את גלישת העוגה במיקרוגל. אני אוהב לבשל את כוס העוגה שלי עם מיקרוגל בעל עוצמה בינונית. לכן הם קלים לאכילה ונאפים בתנור הרגיל.

אם אין לך גישה למיקרוגל או שאתה מעדיף לא להשתמש במיקרוגל

אתה יכול להכין את המתכון הזה של אבקת כוס אבקת חלבון בתנור. אם אתם אופים עוגת חלבונים בתנור שלכם עם מיקרוגל, עקבו אחר ההוראות של המיקרוגל, אך אם אתם אופים אותה עם מיקרוגל, אפו אותה בתנור – תבנית עוגה מאובטחת.

הוציאו את עוגת חלבון הווניל מהתנור לאחר 30 דקות או עד שקיסם באמצע פשוט נקי, בערך 5 דקות.

עוגות כוסות במיקרוגל הן דרך נהדרת לתקן את איכות האפייה בפחות משתי דקות

כשמכינים עוגת כוס טעימה כזו חשוב שתדעו שזמן האפייה יכול להשתנות מעוגה לעוגה כמו גם זמן האפייה לכל עוגה. זמן האפייה המושלם לעוגות מיקרוגל הוא כ- 30 דקות לעוגות כוס הוניל וכ- 5 דקות לעוגות כוס הוניל.

המתכון לעוגת חלבון ביצה במתכון זה לוקח מספר דקות בלבד, ועוגת השוקולד הארוזה בחלבון מוכנה בפחות משתי דקות, מושלמת לחטיף או לארוחה לאחר האימון.

אתה ממש לא רוצה להפוך את עוגת השוקולד הפשוטה שלך לבלגן חם במיקרוגל ותצטרך לנקות אחרי עצמך. מתכון לעוגה טבעונית זו מהווה אלטרנטיבה טובה לעוגת החלבון המסורתית לאפיית מיקרוגל והיא סופר קלה.

לוקח דקה אחת בלבד לערבב את כל המרכיבים בכוס בטוחה למיקרוגל ולבשל במיקרוגל. הכינו את ההוראות למיקרוגל ושפכו את הבצק לתנור – אבטחו את ראמקין ואפו בתנור.

אם אתה רוצה להשתמש באבקת חלבון טבעונית, אתה יכול להוסיף חלב שקדים כדי להפוך את הבצק לקצת יותר כמו פודינג. מעט חלב ללא חלב יביא אותו יחד לפני שתכניסו את העוגה למיקרוגל.

משמנים מיקרוגל

קערה בטוחה בתרסיס בישול ושמנים או משמנים בספריי נון סטיק ומכניסים למיקרוגל. מערבבים את הקמח, אבקת האפייה, חלב השקדים, הממתיק, המלח והסוכר בקערת ערבוב. מניחים בקערה בינונית את שמן הקוקוס, סוכר הקוקוס, הקינמון, הג’ינג’ר, המוסקט, ציפורן, הווניל, אבקת הקקאו ואבקת האפייה. מכניסים את חמאת השקדים, חמאת הבוטנים ו -1 / 4 כוס אבקת חלבון ביצה לקערה הקטנה, מערבבים היטב ואז מכניסים לקערה הגדולה של מעבד מזון ומעבדים היטב.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
תוכן עניינים

99₪ ואימון של 25 דקות בשבוע ויש לך קוביות!