1 תרגילי בטן – אימון בטן למתחילים – ספורט גורו
abdominal-1203880

תרגילי בטן – אימון בטן למתחילים

הרעיון לטלטל סט של שש חבילות מגורדות נמצא ברשימת יעדי הכושר של אנשים רבים. אבל התמקדות בפיתוח ליבה חזקה יכולה לעשות הרבה יותר למען הבריאות, הביצועים והחלום שלך מאשר רק ניסיון להשיג שרירי הבטן. כדי לבנות גרעין חזק יותר ולהשיג את ששת החבורות שתמיד חלמת עליה, עליך להיות אסטרטגי עם שרירי הבטן שלך.

אם תתרכז רק בכפיפות בטן ותעשה את אותם תרגילי בטן שוב ושוב, תתגעגע לאימון של כל הליבה שלך. תרגילי בטן אינם נועדים לכוון לאזור הליבה שלך לקבל בטן שטוחה, אלא להתאמן על כל הגוף.

עבד את בטנך עבד אותם לעתים קרובות יבטיח גרעין חזק תוך שמירה על מצב מעובד מחדש. במקום להכין את שרירי הבטן לתרגילי הבטן הימניים, תשכח להשתמש בהם לצירים כאשר משתמשים בהם נכון.

בעמוד זה תוכלו למצוא כמה אימונים שיעזרו לכם לחזק את הליבה שלכם

אם יש לך שאלות לגבי אופן ביצוע אימונים או תרגילי חיזוק ליבה אלה, עיין במדריך האימון שלי לרשימה המלאה של תרגילי הבטן הטובים ביותר שאתה יכול לעשות בבית. אין דרך טובה יותר לאמן את שרירי הבטן שלך מאשר לאמן אותם עם תוכנית אימונים ממוקדת. להשלמת תוכנית אימונים ממוקדת זו, בצעו 13 תרגילים בו זמנית וחזרו על 5 מהם למשך 10 דקות כל אחד.

התחל באימון הבטן התחתונה הביניימית ואז עבר לאימונים המתקדמים עם תחתון נמוך כאשר אתה מוכן. עשו זאת למשך 1-2 שבועות או עד שעברתם לאימונים בינוניים או מתקדמים יותר.

התחל באימון שרירי בטן למתחילים ועבד את שרירי הבטן בדרך חדשה ואינטנסיבית יותר. לאחר שפיתחתם כוח בסיסי עם שרירי הבטן העמוקים יותר למתחילים, עוברים לאימונים תובעניים יותר.

כדי לעזור לך לנווט בכל תנועות הבטן העומדות לרשותך, אנו מספקים רשימה של תשעה מתרגילי הבטן הטובים ביותר ונשקיע אותך בסקירה מהירה של כל אחד מהם. כדי למצוא תרגילים נוספים שמכוונים לבטן שלך, עיין במאגר שרירי הבטן שלנו לקבלת מידע נוסף כיצד לקשור את כל המידע הזה, או עיין בשאר עמוד זה כדי לראות את המגוון הרחב של תרגילי שרירי הבטן שאנו מציעים.

תרגילי משקל גוף מצוינים לפיתוח שרירי ליבה וניתן לבצע אותם בבית ללא ציוד

אלה 5 תרגילי משקל גוף הליבה, אשר יכולים לשמש כמתחילים, הם הדרך המושלמת לחיזוק והידוק של אמצע הבטן. הם אינם דורשים ציוד רב וניתן להכין את כולם בבית, ולכן הם אידיאליים למתחילים.

אם אין לך זמן ללכת לחדר הכושר ואתה רוצה אימון נהדר בקיץ, אבל אימון נהדר בקיץ, נסה את האימון הקטן הזה של שרירי הבטן. עם משקל גוף בלבד, אימון הליבה המתחיל הזה ישרוף את שרירי הבטן תוך 10 דקות בלבד.

שרירי הבטן הקדמיים יוצרים את ששת החבילות שלך, ותרגיל זה מנצל את כל שרירי הבטן שלך, כולל שרירי הבטן הישרים. ביצוע כפיפות בטן V עוזר לך להפעיל את שרירי הבטן הקדמיים והאחוריים, כמו גם את שרירי הגב התחתון והגב העליון.

אתה יודע מה הם אומרים

אל תבזבז את זמנך עם כפיפות בטן, אתה יכול להתאמן בגוף מלא עם תרגילים למערכת הבטן. שילוב שגרתי הוא הדרך המושלמת להניע את שרירי הבטן בתחילת ובסיום אימוני הלב. תרגילים המאמנים בו זמנית את שרירי הבטן כקרש, חרק מת וכקרש צד.

אם אתה עוקב אחר תכנית ארוחות

מבצע את שרירי הבטן באופן עקבי והיה עקבי מספיק, תוכל לפתח שרירי בטן מוגדרים. אז הפסק לבזבז את הזמן שלך בחדר הכושר ונסה את חמשת האימונים האלה כדי לבנות את הכוח הכללי שלך ולקבל אימון גוף מלא עבור שרירי הבטן שלך ושאר גופך.

אולי שמת לב שהמדריך שלנו לתרגילי הליבה הטובים ביותר אינו מכסה כפיפות בטן. אין שום דבר רע בסיפורי כפיפות בטן, אך מומלץ לכלול בשגרה תרגילים אחרים שירחיבו את האלכסונים, הירכיים והגב.

איך זה עובד

הוסף אימונים למתחילים ותנועות שתוכננו עבורך לתכנית האימונים הרגילה שלך שלוש עד חמש פעמים בשבוע. אימון זה לנשים מעביר תרגילי ליבה מתקדמים לשלב הבא עם מגוון תרגילי ליבה מתקדמים יותר המעצבים ומחזקים את אמצע הבטן שלך. כסאות מחזקים את השרירים, ואילו קרשים עובדים על המדרונות והירכיים, כמו גם על שרירי הגב העליון והתחתון.

איך זה עובד: כפיפות ברך על הברכיים מציעות מגוון רחב יותר של תנועות והופכות תרגיל ליבה בעוצמה גבוהה כמו סקוואט או דדליפט מיותר. כדי להכין את הקראנץ ‘השתמש בכדור יציבות והפעל אותו במשקל מספיק בכדי לגרום לבטן שלך לשרוף.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
תוכן עניינים

Pelaa Reactoonz 2

Содержимое Reactoonz Big Win Reactoonz 2 (Play’n Go) – Vuoden 2020 Odotetuimman Pelin Julkaisu Lokakuussa! Reactoonz On Monien Ominaisuuksien Pelikonepeli

99₪ ואימון של 25 דקות בשבוע ויש לך קוביות!