1 מקורות חלבון לטבעונים וצמחוניים – ספורט גורו
casserole-dish-2776735

מקורות חלבון לטבעונים וצמחוניים

מדריך מקיף זה מציג כמה ממקורות החלבון הטבעוניים הטובים ביותר ללא חלב, ביצים ובשר. מאמר זה יחקור מגוון רחב של מקורות חלבונים מהצומח לטבעונים וצמחונים, כולל טיפים וטריקים כדי להבטיח כי צרכי החלבון שלך יתמלאו במהלך תזונה טבעונית או צמחונית.

רשימת מקורות החלבון הטבעוניים ופיתוח הגוף

היא יסודית ומפורטת, ומספקת סקירה מקיפה של כל סוגי החלבונים וחומצות האמינו החיוניות שתוכלו להוסיף לתזונה שלכם, בין אם בארוחות או בצורת שייק חלבונים. . למידע נוסף אודות ספריית החלבונים וחומצות האמינו של USDA, בקר ברשימת קבוצת המשאבים הצמחוניים (VRG).

לאלו שחיים אורח חיים צמחוני או טבעוני ורוצים לשלב צמחים נוספים בתזונה שלהם

מדריך זה מספק רשימה מקיפה של מזונות חלבונים מהצומח, שרבים מהם ללא גלוטן. להלן סקירה של כמה מהאפשרויות הפופולריות ביותר של חלבונים מן החי לצמחונים וטבעונים.

אם אתם מחפשים סעודה מהצומח או חלופות עשירות בחלבון שיעשו מעבר לתזונה עם פחות מוצרים מן החי

המשך לקרוא! ישנם יתרונות רבים לעקוב אחר עיקרון הוליסטי – אוכל, אורח חיים צמחי, וכעת שיש לנו את כל המידע על מקורות חלבונים צמחוניים וטבעוניים, רצינו לחלוק כמה מאפשרויות החלבון הטבעוניות והצמחוניות האהובות עלינו, מלאות טעימות חֶלְבּוֹן.

מצד שני

רק מקורות מעטים של חלבון צמחי מספקים את כל חומצות האמינו החיוניות ביחס הנדרש למזון. למרבה המזל, טבעונים וצמחונים מכילים חלבון בכמה שילובי מזון צמחיים – מזונות עשירים כמו אגוזים, זרעים, קטניות ודגנים מלאים. מקורות חלבונים טבעוניים אלה מכילים סיבים ושפע של מרכיבי תזונה, לכן דאגו לקבל את החלבון בצורה בריאה ומזינה. מצא מקור חלבון צמחי בדרכים או שקול כמה מהאפשרויות החלבוניות הטבעוניות והצמחוניות המועדפות עלינו לדיאטות צמחוניות וטבעוניות.

סויה

יוגורט וחלב הם דרכים מצוינות עבור מפתחי גוף טבעוניים לשנות את התזונה ולקבל את החלבון הדרוש להם. ישנן דרכים רבות לטבעונים ולצמחונים לשלב חלבונים בעדינות יותר בתזונתם, כגון זרעי צ’יה. זה לא למעשה מקור חלבון טבעוני, אלא מקור נהדר של סיבים, סיבים וחומרים מזינים בצורה בריאה ומזינה.

לתוספת בריאות

מקור החלבון שבחרתי כאן הוא למעשה מקור נהדר לחלבון לצמחונים וטבעונים, כמו גם מקור טוב למפתחי גוף. כפי שאתה יכול לראות, ישנן דרכים רבות להבטיח שתקבל מספיק חלבון טבעוני בתזונה הצמחית שלך – על בסיס דיאטה. מזון צמחי מרפא יכול להיות דרך מצוינת לעזור לכם להפחית את תזונת החלבון מהחי, בין אם אתם אוכלים כל, צמחוני או טבעוני. מי שחשב במקור שקשה יותר להכניס מספיק חלבון לתזונה טבעונית או צמחונית, לימדו אותו לעשות טוב יותר, מכיוון שמקורות איכותיים כלולים.

ירקות כמו שעועית ועדשים מתנהגים באותה מידה כמו מקורות חלבון מן החי כמו חלבון מבשר, ביצים ומוצרי חלב.

צריכת שעועית וקטניות אחרות כגון עדשים

היא דרך נהדרת לשלב חלבון טבעוני בתזונה. בגלל כמות החלבון העצומה שמכילה שעועית, שעועית היא אחד ממקורות החלבון הפופולאריים ביותר עבור צמחונים וטבעונים בארצות הברית. אתה עלול להיות מופתע כי פולי סויה שלמים יכולים להוות מקור חלבון, בהתחשב בכך שמייצרים מהם כל כך הרבה מוצרים טבעוניים. סלק סויה מהווה מקור נהדר לחלבון מהצומח, אך ניתן גם לקבל את כל החלבונים הנחוצים לכם מחלבונים מהצומח האחרים והטבעיים יותר כמו אגוזים, זרעים, אגוזים וזרעים.

תשכחו מארוחות טבעוניות עשירות בחלבון ופשוט החליפו טופו

טמפה או סטייק למקורות אחרים של חלבון כמו חומוס, שעועית, עדשים, אגוזים וזרעים. פולי סויה, המיוצרים בדרך כלל מפולי סויה ומועשרים בחומצות אמינו, מהווים מקור טוב לחלבון לצמחונים וטבעונים.

אכילה של מגוון מזונות חלבונים מהצומח מדי יום תהפוך תזונה טבעונית לבריאה יותר עבורכם ועבור כל מי שעוקב אחריהם

אכילת שפע של חלבונים – מזון עשיר כמו חומוס, שעועית, עדשים, אגוזים וזרעים מבטיח שאנשים בדיאטה טבעונית עדיין צורכים את כמות החלבון הנדרשת מדי יום.

גם אתה לא צריך לדאוג לשילוב של חלבונים

כי אם אתה אוכל מגוון מקורות חלבונים טבעוניים במשך כמה ימים, גופך יספוג את כל חומצות האמינו שהוא זקוק לו. מי שעוקב אחר תזונה טבעונית או צמחונית, חייב לאכול תזונה מגוונת של מזון מהצומח כדי להשיג את הכמות הנדרשת של חומצות אמינו. מכיוון שרבים ממקורות החלבון הצמחיים אינם חלבונים מלאים, חשוב שתזונה מגוונת מאוד תבטיח שתאכלו כמה שיותר סוגים שונים של חלבון, ולא רק חלבון אחד.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
תוכן עניינים

99₪ ואימון של 25 דקות בשבוע ויש לך קוביות!