grilled-vegetables-3329075

מתכון לחטיפי חלבון ביתי ללא אפיה

אחד הדברים הנהדרים בייצור חטיפי חלבון משלך הוא שאתה יכול לבחור מרכיב אחד ולהסתגל ככל שתוכל. אנשים רבים מוסיפים מי גבינה או אבקת חלבון, אז אם זה נשמע לכם טוב, התאימו את המתכון והכינו אותו לבד. ספר הבישול DIY Bars Bars הוא מקור נהדר לכל מיני מתכונים ומתכונים של בר חלבונים. נסה את אחד הטעמים האלה למעלה, או זרק שוקולד מריר קצוץ לבלילה כדי ליצור טעם משלך.

אם אינך צריך להיות דגני בוקר

ללא תשלום לחטיפים שלך, אינך יכול להכין – לאפות חטיפי חלבון עם שיבולת שועל. שמרו את השמנים והבידודים הנוספים מהמעבדה שלכם והכינו במקום בר חלבונים תוצרת בית במטבח שלכם. אם אין לך אבקת חלבון, השתמש 1/2 כוס קמח מלא, כף שמן קוקוס או כפית חלב שקדים במקום מי גבינה.

אני אוהב לאכול את הסורגים המושלמים הביתיים האלה היישר מהמקפיא מכיוון שהם רכים וקשוחים כשהם מיוצרים באבקת חלבון מי גבינה

אתה לא יכול – לאפות חטיפי חלבון חמאת בוטנים במיכל אטום (משהו שראיתי #), או שאתה יכול לשמור אותם ארוזים בנפרד בטמפרטורת החדר.

חטיפי חלבון ללא אפייה הם פנטסטיים כחטיף בכל עת

אבל מה שאני גם אוהב בהם זה שניתן להכין אותם במקרר עד שבוע מראש עם כמה דקות הכנה בלבד . גרסת שקדי השוקולד אמנם טעימה, אך ניתן לאפות אותה כמה שעות לפני ההגשה או אפילו למשך הלילה.

אתה צריך ארבעה מרכיבים ופחות מחמש דקות כדי להקציף את חטיפי החלבון הביתיים הבריאים ללא אפייה. לחטיפי חלבון פשוטים ולא אפויים לוקח פחות מ -5 דקות להכנה והם סופר קלים להכנה וטעים.

הם קלים להכנה ואפילו קל יותר לתפוס אותם כשאתה הולך בחוץ

והם חטיף מעולה עם חלבונים. חטיפי החלבון הביתיים האלה כל כך טעימים שאני לעולם לא הולך לחנות – וקונה דברים שוב. תיהנו ממתכונים טעימים של בר חלבונים ונסו אותם בעצמכם! חטיפים בריאים, לא אפויים, תוצרת בית, ללא אפייה, טבעוניים, ללא גלוטן, פחמימות ועשירים בחלבונים קלים במיוחד להכנה, טעימים ונהדרים כחטיף עשיר בחלבון!

הציוד היחיד שאתה צריך הוא קערה וכף, וחטיפי החלבון הבריאים האלה אינם – אופים להכנה. זהו הבסיס לחטיפי חלבון "ללא אפייה", אך אחרת אופים ואופים את החומרים המשמשים לחטיפי החלבון כדי להכין להם מרכיבים.

אתה יכול להחליף אבקת חלבון

אבל תשתמש בקוואקר למה שייכלל במתכון זה של בר חלבונים ותשמור אותו כמה שעות או אפילו לילה במקרר. הוסף מיני שוקולד צ'יפס מריר בכדי לתת לחטיפי החלבון שלך קצת יותר טעם ומרקם, בתוספת קורט מלח וקורט פלפל.

אפילו בר חלבון שיבולת שועל קטן עם חמאת בוטנים עדיין מכיל 7 גרם חלבון אם אתם נהנים מחטיפים אלה כחטיף או כחלופה בריאה לקינוח

אם הפינוק המתוק האהוב עליכם הוא ביסקוויט חמאת בוטנים קשה, הוא מושלם לחטיפי חלבון. החיסרון היחיד הוא שעליך לשכוח מקצת חלבון יקר (אלא אם כן כבר בבעלותך יצרנית עוגיות עשירה בחלבון כמו עוגיות חמאת בוטנים ושוקולד צ'יפס) ולקבל שמונה גרם חלבון במחיר עוגיה.

אתה אמור להיות מסוגל למצוא את כל המרכיבים לבר חלבון פליאו ללא אפייה במכולת המקומית שלך או אפילו בחנות הטבע המקומית שלך

אם אתה מנסה להרגיש טוב (בריא – דגים), אל תשכח לדרג את המתכון הזה והשאיר תגובה למטה! עכשיו רציתי לדעת אם תכניס לתוכו טעמים כלשהם של גלוטן, אבל

עבור חטיפי החלבונים הצמחיים אני אוהב להשתמש באבקת חלבון הווניל NuZest במתכון זה

עבור שלושת המרכיבים הדרושים להכנת חטיף חלבון חמאת בוטנים, אני ממליץ להוסיף מרכיב אחד או יותר יותר כדי ליצור מגוון של חטיפי חלבון המדמים את המתכונים המקוריים של הבר המושלם.

עם זאת

אם אתה שומר את החומרים הנוספים, אתה יכול לנסות את המתכון הזה של בר חלבונים ולהכין חטיפי חלבון תוצרת בית ללא אפייה. מרכיבים אלה לא רק מוסיפים תוספת שומן ופחמימות, אלא גם צריך להוסיף כדי להגביר את רמות החלבון. חטיפי חלבון טבעוניים, ללא גלוטן, טבעוניים או טבעוניים הם דרך מצוינת לשלוט במרכיבים ולדעת בדיוק מה יש במזון שלכם.

בקערת ערבוב גדולה מוסיפים את שיבולת השועל ללא גלוטן לאבקת החלבון ומערבבים היטב

להכנת כדורי אנרגיה של חלבון שקדים, ערבב את קמח השקדים, חלב השקדים, אבקת הקקאו, שמן הקוקוס וחמאת השקדים. אם אתה משתמש בו, מערבב היטב את השוקולד וחלבון הביצה לאיחוד ומערבב פנימה את חלב הקוקוס ושמן השקדים 1/4 כוס ו -2 כפות חלב.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
תוכן עניינים
Uncategorized

מתכון לסלט בורגול עם חומוס

הכנתי הרבה סלטים של חומוס לאורך השנים, אבל היום רציתי לעשות משהו חדש לגמרי, אז בשבוע שעבר יצרתי סלט המבורגר

Uncategorized

תוכנית אימונים לעלייה במסה

אחת השאלות העקשניות ביותר שרודפות מפתחי גוף שאפתניים רבים היא מהי הדרך הטובה ביותר לבנות שרירים. עם כל עקרונות האימון

Uncategorized

חלבון מהצומח למתאמנים

אולי שמעת שאתה צריך לשלב את כל סוגי החלבונים מהצומח כדי להבטיח שתקבל חלבון מלא. למרבה המזל, מושג מסובך זה

איך להשתמש בקריאטין?

בוא נעבור מה זה קריאטין, מתי צריך לקחת אותו ומה הוא יכול לעשות עבור האימונים שלך ויעדי בניית השרירים שלך.

פתיחת צ׳אט
אפשר לעזור?
היי!
איך נוכל לעזור?