barbell-1839086

כמה שוקל מוט משקולות?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שמתחילים לשאול אותי בחדר הכושר היא כמה שוקל משקולת. אם אתה רוצה להרים 185 קילו, איך אתה עולה במשקל בחידון הפופ של המשקולת? כשאני מדבר כמה שוקל פעמון מקל רגיל, אני לא מדבר על המשקולות האולימפיות שאתה מוצא ברוב חדרי הכושר. משקולות המטיל האופייניות במרבית מכוני הכושר המסחריים שוקלות 20 קילו והן מטילים רב-תכליתיים אולימפיים.

המשקולת האולימפית הסטנדרטית

המכונה גם מוט לחיצות ספסל, שוקלת בין 20.4 ק"ג ל 45 ק"ג. המשקולות האולימפיות שוקלות בין 45 ק"ג ל -20 ק"ג, אך המשקל הסטנדרטי שוקל בערך אותו משקל כמו מקבילו למשקולת האולימפית, שמשקלו 45 ק"ג ללא משקל נוסף. משקל הסורגים הסטנדרטיים כ 20-25 פאונד, עם 25-30 פאונד נוספים.

לדעת כמה בר שוקל חשוב לדעת באיזה סוג משקולת אתה משתמש

אך אולי אינך יודע בדיוק אילו סורגים אתה מחפש. אנו יודעים כי סוג זה של משקולת הוא מתלה הוקי, ואנו יודעים כי ישנם מספר סוגים שונים של מסגרות הוקי הנוטים לקוטר קטן יותר מאשר פעמוני מקל באורך זה. ניתן להשיג משקולות כבדות יותר, אך בדרך כלל הן מיועדות לסקוואט, לספסל, לדדליפט או לתרגילים אחרים בעצימות גבוהה.

אם אתה משתמש במשקולת מתכווננת בחדר הכושר ורוצה לדעת את המשקל המדויק של הבר

אנו ממליצים לשקלל אותו. אם אין איזון באופק ואינך נוהג, אנא שאל את אחד מאנשי הצוות שלך בחדר הכושר אם תוכל לקחת בחשבון את המשקולות של סרגל זה לצורך אימונים עתידיים. כמה שוקל משקולת המטיל האולימפית, ואילו משקולות עלי להרים עם משקולת רגילה לעומת משקולת אולימפית?

משקולות של נשים בדרך כלל שוקלים כמעט 35 ק"ג

אך זכור כי מוטות תלתל שוקלים בדרך כלל 25-30 ק"ג, ומוטות מלכודות הם ככל הנראה מגיעים ל 35 ק"ג. כמה משקולת או מוט שוקלים תלוי במותג, ויש הרבה מותגים שונים של משקולות בר למשקלים שונים. אולי כדאי לך לספסל עם מטיל רגיל, ואז ישר לדדליפט עם מטילים. בדרך כלל 2-בר, 3-בר, 4-בר או 5-בר ישקל בין 5-10 פאונד בידיים שלך.

אם אתה רוצה להכניס משקולת לחדר הכושר שלך

הייתי מציע משקולת באורך של 33 קילו, אך לא בכל מכוני הכושר יש את זה. מוט תלתלים סטנדרטי הוא מושלם עבור אנשים המחפשים משקולת קלה כל עוד יש לך מוט סטנדרטי ומגוון טוב של סורגים תלתלים ללחיצת ספסל ודדליפט. אם אתה לא מתכוון להרים כבד מאוד, אז משקולת בגודל 500 ק"ג צריכה להיות הרבה עבור רוב האנשים. אז לחץ על ספסל של 80 ק"ג יהיה למעשה הרבה פחות מהמשקל שהייתם מוסיפים אם היו לכם 3-בר, 3-בר, 4-בר או 5-בר.

משקולת בטיחות

למשל, שוקלת בדרך כלל 60 – 70 קילו ויש לה מוט שממקם את המשקל קרוב יותר לרצפה כדי להקל על האיזון. מגוון מעליות, כולל דדליפט, משקולות הוקי, ניקוי וריצות וכו '. – ניתן להשתמש במתאמי צינורות אולימפיים להצבת פלטה אולימפית על משקולת רגילה, או להשתמש בפלטת חור עם חור, אם כי שם אין הבדל מכיוון שהשרוול מסתיים במקום בו מוערמת לוחית המשקל. משקולת אולימפית אופיינית בגודל 7 "" בקוטר של 1/2 "ו- 1.5", אך הקוטר שונה בין שני הסורגים. לדוגמה, פעמון בר יכול להיות בקוטר של -1 ", בעוד שקוטר של 0.8" כפול 1 "גורם לקידוח הצלחת.

אז אני מנסה לציין שאתה מקפיד היטב על המשקל והגודל של המשקולת שלך, כי זה מה שמפריע לך. עם זאת, המוט שלך קל יותר מפעמון מוט אולימפי, אך לא הרבה.

הבר משקולות האולימפי הסטנדרטי, אשר ניתן למצוא ברוב חדרי הכושר, שוקל בין 45 פאונד ל -20 פאונד. אני עושה זאת מכיוון שמשקולת ה- Verve שלי שוקלת כ -15 ק"ג, עם משקולת 33 ק"ג, ופעמון הבר האולימפי הסטנדרטי שוקל כ -35 ק"ג.

המשקולת הסטנדרטית שוקלת 45 קילו

אורכה כ -6 מטר ויכולה לשמש לרוב המנופים וניתן להשתמש בה ל"רוב המנופים, כולל סקוואט, נדנדות בירך, תלתלי שרירים, דדליפט, סנטרים, לחיצות ספסל ותלתלי שרירים, "אומר וויקהאם. אם ברצונך להשתמש במוט לסקוואט או לנדנדות בירך, אתה זקוק לבסיס משקולת טוב, לא משנה אם תבחר בפעמון אולימפי או בפעמון רגיל. רק הוסיפו צלחת משקל ויש לכם מגוון תרגילים, אך שני המשקולות מתאימים לרוב המעליות.

אם אינך יודע כמה משקולת משקולת

זה כנראה מכיוון שלרוב המשקולות במכון הכושר יש משקלים שונים. בדרך כלל זה בסדר להשתמש בפעמון בר רגיל לתרגילים כמו לחץ על הספסל, כי פרקי הידיים פשוט עולים. התבונן במשקולות המטיל המסורתיות לדדליפט עם מלכודת או קרן משושה, אומר וויקהאם. בדד-ליפט מסורתי של משקולת, "משקל המוט נמצא ממש לפני הגוף", הוא אומר, עם לוח המשקל בחלק האחורי של הגוף.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
תוכן עניינים
Uncategorized

מתכון לסלט בורגול עם חומוס

הכנתי הרבה סלטים של חומוס לאורך השנים, אבל היום רציתי לעשות משהו חדש לגמרי, אז בשבוע שעבר יצרתי סלט המבורגר

Uncategorized

תוכנית אימונים לעלייה במסה

אחת השאלות העקשניות ביותר שרודפות מפתחי גוף שאפתניים רבים היא מהי הדרך הטובה ביותר לבנות שרירים. עם כל עקרונות האימון

Uncategorized

חלבון מהצומח למתאמנים

אולי שמעת שאתה צריך לשלב את כל סוגי החלבונים מהצומח כדי להבטיח שתקבל חלבון מלא. למרבה המזל, מושג מסובך זה

איך להשתמש בקריאטין?

בוא נעבור מה זה קריאטין, מתי צריך לקחת אותו ומה הוא יכול לעשות עבור האימונים שלך ויעדי בניית השרירים שלך.

פתיחת צ׳אט
אפשר לעזור?
היי!
איך נוכל לעזור?