praline-182861

כדורי שוקולד מפוצצים בחלבון למתאמנים

כדורי אנרגיה שוקולדיים אלה מיוצרים עם מרכיבים בריאים לחלוטין וטעמם טוב כמו שטעמם. תשכחו משוקולד צ'יפס במתכון הכדורי שוקולד האופייני שלכם, עם פלפל סוכר, חמאה וכל שאר המרכיבים הלא בריאים.

כדורי חלבון ללא אפייה עשויים לחלוטין עם שיבולת שועל וניתן לשנות אותם עם כל המרכיבים שיש לכם בהישג יד. אם אין לך אבקת חלבון, הכדורים האלה בסדר, אם כי ייתכן שיהיה עליך להוסיף שיבולת שועל נוספת.

אבקת הקקאו והבוטנים נותנים למתכון הזה הרבה טעם

והבוטנים עצמם מכילים חלבון טבעי. אם הבצק נוזלי מדי, ניתן להוסיף שיבולת שועל, חלב שקדים או אפילו מעט שמן קוקוס. תוכלו גם ליהנות מכדורי חלבון ללא אפייה עם חמאת בוטנים או חלב קוקוס. כמובן שאני יכול לדלג על אבקת החלבון במתכונים האלה, אבל אתה יכול ליהנות ממנה עם כל שאר המרכיבים כמו חמאת שקדים, אבקת קקאו, סוכר, מלח וכו '.

כדורי חלבון שוקולד אלה הם בעלי הברית הנכונים להכין איתם את המרכיבים הבסיסיים של המזווה ולהוסיף אבקת חלבון

כדי לקבל עוד יותר חלבונים בכדורים הקטנים האלה. כדורי האנרגיה הללו ישמרו אתכם מלאים במשך שעות, בין אם תגלגלו אותם בשיבולת שועל, חמאת בוטנים, חלב שקדים או אפילו שמן קוקוס.

אם אתה לא רוצה להשתמש באבקת החלבון, אתה יכול להחליף אותה ב -3 כפות אבקת קקאו. אבקת הקקאו הלא ממותקת עוטפת את נוגדי החמצון וטעם השוקולד בכדורי אנרגיית הקוקוס הללו.

אם אתה לא נושך בכוס חמאת שקדים

אתה יכול ליהנות מהמון טעם – חכם עם כדורי חלבון השוקולד האלה. אתה יכול להגיע לשוקולד חלב כדי לייצר כדורי חלבון שוקולד אגוזי מלך אלה שאתה צריך לכל צרכיך התזונתיים. קדימה, נסה את זה, או נסה את כדורי האנרגיה השוקולד הטבעוניים האלה עם אבקת חלבון שאתה לא אוהב.

הכניסו אותם למקרר והניחו להם להתקרר עד שהם יכולים להיות קלילים, או אפו לפחות 30 דקות, עד שעה וחצי.

לאחר שהתמרים ספוגים

מוזגים את המים לקערה ומוסיפים את הדובדבנים המיובשים ומסננים. שים את התמצית במעבד מזון (או תרמומיקס) וממחית עד שהתערובת דומה לדבק. לגרסת קמח השקדים מוסיפים 1/2 כוס זרעי פשתן (כנראה שתצטרכו כ -4 כפות בלבד) ומערבבים היטב. במחבת מוסיפים אגוזי לוז קצוצים, קוקוסים, שקדים קצוצים, חמאת שקדים וחלב שקדים, מערבבים היטב עד להמסה ואיחוד, ואז מוסיפים 2 כפות שמן קוקוס, 1 כף קמח שקדים, קורט מלח וכפית וניל אחת.

הכניסו את הדובדבנים המיובשים למעבד מזון וערבבו עד לאיחוד, הוסיפו כוס זרעי פשתן וכוס קמח שקדים ומערבבים. מערבבים פנימה את שיבולת השועל ומבשלים, מערבבים ומערבבים עד לקבלת תערובת חלקה, כ -5 דקות.

בקערה בינונית, שלב את תמצית הווניל עם כף וערבב את שיבולת השועל. בשיטה הולנדית, מוסיפים 1/2 כוס קמח שקדים, 1 כף קמח זרעי פשתן וכפית חמאת שקדים.

אתה צריך כמה שוקולד צ'יפס לכדורי החלבון עצמם, אבל אני אוהב את המתכון הזה של שוקולד צ'יפס כי הוא מתאים יותר עם המרקם והגודל של שאר המרכיבים. הגדר טפטוף והמיס אותם על הכיריים או בסיר קטן על אש בינונית עד גבוהה למשך מספר דקות.

תלוי במרכיבים שאתה משתמש בפועל

ייתכן שתצטרך פחות או יותר דבש או שיבולת שועל כדי לשים את כדורי חלבון השוקולד ביחד יפה, אבל אני אוהב את השילוב של תמרים של דבש ומדג'ול במתכון זה של חלבון חמאת בוטנים. קל מאוד להכין כדורי חלבון עם מעט מרכיבים שתוכלו למצוא במכולת, כמו שיבולת שועל, דבש ושיבולת שועל. אני מעריץ גדול שהם מייצרים את כל האוכל, לא רק את החלבון, אז

תלוי באבקת החלבון המשמשת

יתכן שתצטרך להוסיף עוד חמאת אגוזים או ממתיק כדי לשמור על הכדורים. אם אתם מחפשים כדורי חלבון עם חמאת בוטנים, ניתן להכין מתכון זה גם עם חמאת אגוזים אלטרנטיבית כגון חמאת שמש. כל עקביות של חמאת בוטנים או חמאת אגוזים תהיה שונה, אך אם אתה משתמש בשקדים לא מלוחים או בחמאת שקדים מומלחת, ייתכן שתוכל להוסיף מעט מלח לכדור חלבון השוקולד.

חמאת בוטנים טבעית מתפקדת הרבה יותר טוב במתכון זה, מה שעוזר לה ליצור כדורים, אך אם אבקת קקאו היא החלופה היחידה לחמאת בוטנים, אולי עדיף להשתמש בגרסה שהיא פשוט – עשויה מ- בוטנים חמאה.

אם ברצונך להכין כדורי חלבון שיבולת שועל עם כדורי חמאת בוטנים

שוקולד או שקדים, תוכל לגלגל את הכדורים המוגמרים בתערובת של 1/2 כוסות שיבולת שועל, קמח שקדים ואבקת קקאו. עקיצות אנרגיה אלה יכולות להכין חטיף בריא, עם כוס אחת בלבד של שיבולת שועל וכפית אחת של תמצית וניל לכף. אם תוסיפו 1-1 / 2 כוסות שיבולת שועל לסיבים מלאי הסיבים במתכון זה, תוכלו להכין גם כדורי שקדים שוקולדיים. כדורי חלבון שיבולת שועל מציעים אלטרנטיבה בריאה לכדורי שוקולד ושוקולד צ'יפס, כמו גם חטיף טעים.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
תוכן עניינים
Uncategorized

מתכון לסלט בורגול עם חומוס

הכנתי הרבה סלטים של חומוס לאורך השנים, אבל היום רציתי לעשות משהו חדש לגמרי, אז בשבוע שעבר יצרתי סלט המבורגר

Uncategorized

תוכנית אימונים לעלייה במסה

אחת השאלות העקשניות ביותר שרודפות מפתחי גוף שאפתניים רבים היא מהי הדרך הטובה ביותר לבנות שרירים. עם כל עקרונות האימון

Uncategorized

חלבון מהצומח למתאמנים

אולי שמעת שאתה צריך לשלב את כל סוגי החלבונים מהצומח כדי להבטיח שתקבל חלבון מלא. למרבה המזל, מושג מסובך זה

איך להשתמש בקריאטין?

בוא נעבור מה זה קריאטין, מתי צריך לקחת אותו ומה הוא יכול לעשות עבור האימונים שלך ויעדי בניית השרירים שלך.

פתיחת צ׳אט
אפשר לעזור?
היי!
איך נוכל לעזור?