מתכון טבעוני מושלם לתשביל שעועית וסויה

צ'ילי קון קרנה טבעוני – מתכון קליל שאסור לפספס

** כל התוכן המוצג באתר הנו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תכנית אימונים/תזונה המוצגים באתר, הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד **

המתכון הזה ממש פשוט, מרכיבים מאוד בסיסיים, זול, מלא בחלבון מלא והכי חשוב טעים!!!

המתכון יספיק לכם ל3 מנות גדולות מאוד, אפשר גם לחלק ל4 למי שצריך פחות. קחו בחשבון שבמחבת יהיו קרוב ל200 גר' חלבון, זאת ארוחה עשירה בחלבון, חלבון הסויה מלא והשעועית (פסטה+השעועית) מלאים בסידן וברזל, אז איך אנחנו מכינים את התבשיל הפשוט והטעים הזה? כנסו כנסו

המצרכים לתבשיל צ'ילי נון קרנה טבעוני:

  • 180גר' פתיתי סויה, מכילים בערך 125 גר' חלבון, 36גר פחמימה, 600 קלוריות
  • קופסאת שימורי שעועית ברוטב עגבניות, מכילה בערך 20 גר' חלבון
  • 100גר' אטריות שעועית ללא גלוטן – 45 גר' חלבון
  • בצל גדול
  • רוטב עגבניות
  • לתיבול – פלפל שחור ופפריקה אדומה
  • עשבי תיבול – אני אוהב להוסיף פטרוזיליה וכוסברה, אתם תוסיפי מה שאתם רוצים
מצאכים להכנת תבשיל צ'ילי נון קרנה טבעוני מבוסס סויה ושעועית

מצאכים להכנת תבשיל צ'ילי נון קרנה טבעוני מבוסס סויה ושעועית

תבשיל צ'ילי נון קרנה טבעוני – איך מכינים:

  • קוצצים את הבצל דק ומתחילים לרכך את מחבת עם כף שמן זית עד שהוא נעשה שקוף
  • מוסיפים את תוכן השעועית + כוס מים רותחים
  • מוספים את שבבי הסויה (בונזו סויה) ומערבבים. 
  • מוסיפים את תבלינים ומערבבים 
  • מבשלים על אש קטנה כ10 דקות ובודקים את מידת הקושי של שבבי הסויה, אם החלקים הגדולים יהיה עדיין קשים, כדאי להוסיף קצת מים (עוד כחצי כוס), מוסיפים את עשבי התיבול ומערבבים
  • טועמים ומשפרים תיבול
מצאכים להכנת תבשיל צ'ילי נון קרנה טבעוני מבוסס סויה ושעועית

מערבבים את הסויה, השעועית, ורוטב העגבניות לאחר טיגון הבצל

תבשיל טבעוני - צ'ילי נון קרנה עם שבבי סויה

תבשיל טבעוני – צ'ילי נון קרנה עם שבבי סויה – מוסיפים את עשבי התיבול ומבשלים עוד כ5-10 דקות

בקשר לטיפול בשבבי הסויה – שימו לב שבכל מיני מקומות ממליצים לבשל קודם את שבבי הסויה במים רותחים ולסחוט לאחר מכן, אני לא מצליח לעשות את זה אף פעם, תמיד נשאר אצלי לסויה טעם מקורי, כשאני מבשל את הסויה ישר עם הנוזלים של התבשיל, הסויה סופגת את הטעמים של התבשיל בצורה הרבה יותר טובה. מומלץ לנסות את זה!

מתכון טבעוני מושלם לתשביל שעועית וסויה

מצלחתים את התבשיל עם פסטה משעועית שחורה – בום של חלבונים

יש לנו במחבת בערך 190גר' חלבון, חלקו את זה ל4 מנות ויש קרוב ל50גר' חלבון בארוחה קלילה ולא כבדה בכלל, אני קצת מתחזר עם זה ומחלק את המחבת ל3 חלקים ;-)

יאללה בתיאבון,

אני אשמח אם תספרו לי מה הארוחה הטבעונית האהובה עליכם: בולונז טבעונית שניצלים טבעוניים או משהו אחר? תשאירי פה בתגובות, אולי נחכים קצת!

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>