אטריות אדממה ושעועית מש – פסטה מלאה בחלבונים

** כל התוכן המוצג באתר הנו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תכנית אימונים/תזונה המוצגים באתר, הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד **

אחרי איזה ויכוחון עם טבעוני מתאמן על הדרך שבא הוא יכול להשיג חלבונים, הוא סיפר לי חוצמזה שאפשר לאכול טונה של קטניות, שיש אטריות מלאות בחלבונים ושחייבים לנסות, אמרתי מה כבר יכול להיות, אנחנו מנסים.

אטריו אדממה ושעועית משבשופרסל המקומי גיליתי באזור המוצרים ללא גלוטן את החבילה בתמונה המצורפת, אמנם לא הכי זול העולם, בטח בהשוואה לפסטה מקמח רגיל או מלא, חבילה של 200 גר' עולה אצלנו 13 ש"ח, אבל אני בטוח שאפשר להשיג אותה במחיר נמוך יותר בסניפים גדולים יותר.

אז מה הופך את האטריות האלה לכל כך טובות? קבלו את המספרים (ל100גר'):

אטריות פטוצ'יני אורגניות אדממה ושעועית מש:

  • אנרגיה : 346 קלוריות
  • חלבונים : 43 גר'!!!!
  • פחמימות : 34 גר'
  • סיבים תזונתיים : 18גר'!!!
  • שומנים : 4גר'

אטריות אורגניות משעועית סויה:

  • אנרגיה : 323 קלוריות
  • חלבונים : 42 גר'!!!!
  • פחמימות : 30 גר'
  • סיבים תזונתיים : 20 גר'!!!
  • שומנים : 4גר'

פסטה רגילה (חיטת דורום למשל):

  • אנרגיה : 173 קלוריות!!!
  • חלבונים : 6 גר'
  • פחמימות : 35.5 גר'
  • סיבים תזונתיים : 1.5 גר'
  • שומנים : 0.5 גר'

אנחנו למעשה מקבלים פה ארוחה מלאה בחלבון, פחמימות והסיבים תזונתיים, נשמע כמו שילוב מנצח לארוחת צהריים לא בשרית למי שרוצה לוותר על החזה עוף פעם אחת. האטריות האלה מושלמות למי שרגיש לגלוטן

 

העמוד הזה הולך להתעדכן במתכונים עתירים בחלבון עם האטריות האלה, בהחלט תוספת מבורכת לתפריט שלי!!!

מתכונים לאטריות אדדמה ושעועית מש:

מרק תאילנדי – אטריות אדממה ושעועית מש חריף (קארי):

מצרכים למרק אטריות אדממה חריף:

  1. כף שמן
  2. בצל חתוך לרצועות
  3. פלפל אדום חתוך לרצועות
  4. פלפל צהוב חתוך לרצועות
  5. 100 גר' בייבי תירסים
  6. כמה פטריות
  7. 3 כפות ממרח קארי חריף
  8. חבילת אטריות אדממה ושעועית מש
  9. 750 מל מרק ירקות (אפשר אבקת מרק למי שאין חשק להתעסק…)
  10. תבלינים – פלפל שחור, מלח וכד'

הכנת מרק אטריות אדממה ושעועית מש

  1. להתחיל בהכנת האטריות – להביא לרתיחה שני ליטר מים ולהוסיף את האטריות. לבשל כ6-7 דקות תוך כדי ערבוב עדין פעמיים שלוש.
  2. לחמם את השמן בווק ולהוסיף את הבצל, פלפל אדום וצהוב,תירסים והפטריות. לטגן כמה דקות עד שמתרככים. מוסיפים את הקארי ומטגנים 2 דקות נוספות תוך כדי ערבוב.
  3. ערבבו המרכיבים בסיר ביחד- מרק ירקות+אטריות+ירקות מהמחבת.
  4. להגשה אפשר להוסיף מעל בצל ירוק חתוך דק 
  5. בתאבון!!!

מתכונים לאטריות משעועית סויה:

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *