נתחוני סויה הצעת הגשה

שניצלוני סויה מדהימים!!!

** כל התוכן המוצג באתר הנו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תכנית אימונים/תזונה המוצגים באתר, הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד **

אחד ממקורות החלבון הטובים ביותר (וגם זולים ביותר) הם נתחוני הסויה. אני מוצא אותם במחירים שנעים שסביב ה6-8 ש"ח למאה גרם ומכילים בערך 70% חלבון, לא פחות ממדהים.

איך מבשלים נתחוני סויה?

  • את הנתחונים צריך להשרות במים רותחים כ 20 דקות, אני אוהב לבשל אותם במים רותחים ומתובלים – אני מוסיף למים המון פפריקה ואבקת שום. אפשר עוד מלח ומה שמתאים לכם (יש תבלין לפיצה/קציצות/שווארמה וכו').
  • אחרי הבישול, הדבר הכי חשוב הוא לסחוט אותם כמה שרק אפשר. הדרךך שלי היא למחוץ אותן בין שני קרשי חיתוך, לוקח קרש אחד, שם את הנתחונים ומניח מעל קרש שני ולוחץ.
  • אחרי הסחיטה, אני משרה אותם במרינדה/רוטב – איזה שבא לכם, יכול להיות טריאקי, סויה, ברביקיו ועוד. אישית יש רוטב מעולה לקנור של שום ודבש מומלץ. אני משרה כמה שעות, כך המרינדה נספגת בנתחי הסויה.
  • משמנים מחבת פסים ומטגנים 4-5 מכל צד.
  • על הדרך אני מטגן שם גם בצל.
  • זהו, ככה פשוט ככה טעים.
נתחוני סויה על המחבת

נתחוני סויה על המחבת

נתחוני סויה על המחבת

נתחוני סויה על המחבת – הופכים צד

כמה חלבון יש בנתחוני סויה:

אז ככה, כאמור יש בנתחוני הסויה 70% חלבון, 12 נתחונים הוא כ100 גר' כלומר שווים 70גרם חלבון. בהנחה שאנחנו אוכלים ארוחה מאוזנת, כלומר נתחונים לצד מג'דרה/חומוסים או תבשיל קטניות אחר, לכן אם ניקח 5 נקבל כ30גר' חלבון מלא, נוסיף לזה עוד 10-15 גר' חלבון מהתבשיל שלצד הנתחונים והאנחנו מסודרים לארוחה. רוצים יותר חלבון, תוסיפו עוד נתחון אחד או שניים

נתחוני סויה

נתחוני סויה

 

הצעת הגשה לנתחוני סויה:

אני אוכל את המנה הזאת עם אורז, בצל מטוגן וצ'יפס בטטה, יאמי!!!

 

נתחוני סויה הצעת הגשה

נתחוני סויה הצעת הגשה

אהבתם, עשיתם בבית ויצא לכם פגז? ספרו לנו או שלחו תמונה!!!

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>