** כל התוכן המוצג באתר הנו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תכנית אימונים/תזונה המוצגים באתר, הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד **

הפשטידה הטבעונית הזאת קלה מאוד להכנה, הנאה מובטחת גם לילדים מאותגרים.

המצרכים להכנת פשטידה טבעונית:

  • גוש טופו רך, פעם היה טופו רך שמכיל מעט חלבון, אני קונה היום את הטופו של שופרסל שמכיל 15גר חלבון למאה גרם.
  • קמח עדשים או חומוס. אישית אני מאוד אוהב קמח עדשים, אפשר להשתמש גם קמח אפונה צהובה שנותן טעם מעט שונה מהקמחים הרגילים
  • בטטה גדולה מבושלת. אפשר להשתמש גם בתפוחי אדמה.
  • סלסלת פטריות – למאותגרים שבנינו
  • קבע כוס חלב סויה
  • שום ובצל
  • מלח ותבלינים. אני לא נוגע כמעט במלח, אבל המשפחה דורשת, אז אני מפנק בממש מעט מלח

איך מכינים את הפשטידה הטבעונית?

  • מבשלים את הבטטה בפרוסות דקות, חצי ס״מ לכל היותר
  • במקביל מטגנים בצל אחת עם השום ולקראת הסוף מוסיפים גם את הפטריות חתוכות לפרוסות
  • את הטופו וחלב הסויה טוחנים במעבד מזון
  • מכינים בנתיים את התבנית , מעט שמן זית כדי שלא ידבק ומחממים את התנור לחום בינוני 200-220 מעלות.
  • מניחים את פרוסות הבטטה או תפוחי האדמה בתבנית, עליהם מניחים את הפטריות והבצל ועליהם ״מוזגים״ את הטופו
  • לתנור לכ25 דקות ובתיאבון

עוד שילובים לפשטידה הטבעונית

  • למי שעשה גם אם הפטריות,עושה רושם שהוא בסדר גמור
  • אפשר להוסיף גם ברוקולי, צריך לוודא שהוא סחוט ולא מכיל נוזלים מיותרים
  • תקשיבו ואל תספרו לאף אחד, אבל עוד שתי כפות של חמאת בוטנים תהפוך את זה למעדן!!!

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *