אימון חזה לנשים ב11 דקות ביום

** כל התוכן המוצג באתר הנו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תכנית אימונים/תזונה המוצגים באתר, הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד **

הבאנו הפעם אימון מלא לשרירי החזה. באימון יש שימוש במשקולות יד קלות. באימון מיועד בעיקר לנשים לחיטוב פלג הגוף העליון.

תרגילים באימון חזה לנשים:

  1. 3 סטים של 30 שניות דחיקת משקולת – המדריכה משתמשת כאן במשקולות יד של עד 5 ק"ג. אין משמעות למספר החזרות אלא רק למשך האימון. כאמור 3 פעמים 30 שניות.
  2. 2 סטים של 20 שניות פשיטת מרפק בשכיבה – גם כאן המטרה היא משך החזרה על התרגיל. פעמים 20 שניות.
  3. 3 פעמים דחיקת חזה עם משקולת  בשילוב תרגיל משקולת- בתרגיל הזה אנחנו מורידים את המרפקים לכיוון המתנים לעומת הדחיקה הראשונה, בה המרפקים ירדו לצדדים. 20 שניות דחיקת המשקולת ו10 חזרות לתרגיל הידיים.
  4. שכיבות שמיכה – 3 חזרות במשך 30 שניות. אפשר להקל על התרגיל ע"י יצירת מגע ראשון עם הברכיים במקום.
  5. שכיבות שמיכה בשילוב " הליכה לצדדים" – עמידת מוצא לשכיבות שמיכה והעברת הידיים לכיוון מרכז הגוף, כל יד בנפרד.
  6. תרגיל הסופרמן – שכיבה על הבטן והרמת הידיים והרגליים באוויר. תרגיל מעולה לשרירי הגב.
  7. פלאנק – התרגיל מבוצע לכסט ביחד עם התרגיל השישי.

תמונות התרגילים באימון :

אימון-חזה-לנשים-תרגיל-ראשון אימון-חזה-לנשים-תרגיל-שני אימון-חזה-לנשים-תרגיל-שלישי אימון-חזה-לנשים-תרגיל-חמישי אימון-חזה-לנשים-תרגיל-שישי אימון-חזה-לנשים-תרגיל-שביעי

לסרטון המלא:

 

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>