אימון חזה לנשים ב11 דקות ביום

** כל התוכן המוצג באתר הנו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תכנית אימונים/תזונה המוצגים באתר, הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד **

הבאנו הפעם אימון מלא לשרירי החזה. באימון יש שימוש במשקולות יד קלות. באימון מיועד בעיקר לנשים לחיטוב פלג הגוף העליון.

תרגילים באימון חזה לנשים:

  1. 3 סטים של 30 שניות דחיקת משקולת – המדריכה משתמשת כאן במשקולות יד של עד 5 ק"ג. אין משמעות למספר החזרות אלא רק למשך האימון. כאמור 3 פעמים 30 שניות.
  2. 2 סטים של 20 שניות פשיטת מרפק בשכיבה – גם כאן המטרה היא משך החזרה על התרגיל. פעמים 20 שניות.
  3. 3 פעמים דחיקת חזה עם משקולת  בשילוב תרגיל משקולת– בתרגיל הזה אנחנו מורידים את המרפקים לכיוון המתנים לעומת הדחיקה הראשונה, בה המרפקים ירדו לצדדים. 20 שניות דחיקת המשקולת ו10 חזרות לתרגיל הידיים.
  4. שכיבות שמיכה – 3 חזרות במשך 30 שניות. אפשר להקל על התרגיל ע"י יצירת מגע ראשון עם הברכיים במקום.
  5. שכיבות שמיכה בשילוב " הליכה לצדדים" – עמידת מוצא לשכיבות שמיכה והעברת הידיים לכיוון מרכז הגוף, כל יד בנפרד.
  6. תרגיל הסופרמן – שכיבה על הבטן והרמת הידיים והרגליים באוויר. תרגיל מעולה לשרירי הגב.
  7. פלאנק – התרגיל מבוצע לכסט ביחד עם התרגיל השישי.

תמונות התרגילים באימון :

אימון-חזה-לנשים-תרגיל-ראשון אימון-חזה-לנשים-תרגיל-שני אימון-חזה-לנשים-תרגיל-שלישי אימון-חזה-לנשים-תרגיל-חמישי אימון-חזה-לנשים-תרגיל-שישי אימון-חזה-לנשים-תרגיל-שביעי

לסרטון המלא:

 

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *