תרגיל יד אחורית עם גומיות כושר

** כל התוכן המוצג באתר הנו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תכנית אימונים/תזונה המוצגים באתר, הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד **

לכל מי שמתאמן בבית או שיש לו רק כמה דקות לתת איזה חימום לשריר היד האחורית, השימוש בגומיות כושר יכול להיות פתרון מעולה. אני ממליץ לתת קפיצה לeBay  ולראות מה הם מציעים בתחום, מדובר בהשקעה של כמה עשרות שקלים ואנחנו מסודרים בסט גומיות כושר ליום סגריר.

איך מבצעים פשיטת מרפקים עם גומיות כושר:

  • לתלות את הגומיות על מתקן מספיק גבוה, כך שהתנועה תהיה בעלת התנגדות מספקת.
  • אחיזת הגומיות – אחיזה רגילה, כאשר כפות הידיים פונות למרכז הגוף.
  • עמדת המוצא כאשר הגוף נוטה מעט קדימה.
  • להתחיל למשוך את הגומיות למטה, כאשר בסוף התנועה הידיים צריכות להיות ישרות ומאונכות לקרקע.
  • שמרו על ידיים ישרות צמודות עוד כשנייה וחיזרו על התרגיל

דגשים לביצוע התרגיל עם גומיות כושר:

  • אפשר לקחת את הגומיות לכל מקום, אפשר לתלות את הגומייה על סולם במגרש משחקים או על מתקן בל במגרש ספורט.
  • כדאי לשמור על טווח תנועה מלא.
  • לשמור ככל האפשר על חלק גוף עליון קבוע, כאשר התנועה נעשית ע"י שריר היד האחורית.

סרטון הדגמה לביצוע פשיטת מרפקים עם גומיות (Triceps Pushdown using rubber bands):

4 comments

  1. דן

    אחלה תרגיל,
    אני רואה שאפשר להשתמש בגומיות האלה לכל דבר.
    מאיפה הזמנת? מחירים בארץ נעים סביב ה150+.
    יש המלצות?

    • היי דן,
      אין ספק שגומיות הכושר האלה הן אחת הקניות הכי טובות שלי (אחרי ספת הכושר).
      פשוט אפשר לעשות כל תרגיל שמכירים ואפשר לתת מאמץ אם מחברים כמה גומיות ביחד.
      אינ הזמנתי באליאקספרס משני ספקים שונים, למרות שהתמונות של המוצר היו זהות, היה הבדל באיכות המוצר.
      אם תרצה אני אחפש את שם הספק. ההבדל העיקרי הוא באיכות הסקוצ'ים שתופסים את הגומיות לעמודים.

      תודה

להגיב על ספורט גורו לבטל

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>