abs1-1

אימוני בטן – אימון 8 דקות למתחילים

** כל התוכן המוצג באתר הנו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תכנית אימונים/תזונה המוצגים באתר, הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד **

אחת המטרות שלנו היא להפוך את תרגילי הבטן מסיוט ולפעמים הרגשה של פעילות מיותרת למשהו קליל יחסית ומתומצת. מצורף פה סרטון שאתו הייתי ממליץ להתחיל אימוני בטן, יש לקחת בחשבון את רמת הכושר הנוכחית שלכם, אם אתם כרגע לא מסוגלים לעשות 5 כפיפות קחו את הסרטון בזהירות ובצעו רק חלקים מכל תרגיל בו, כך אחרי מספר שבועות של התמדה, תוכלו לעבור את כל האימון בשלמותו. אם  אתם מרגישים שאתם ממוכנים לשלב הבא, בקרו בעמוד תרגילי בטן לבינוניים (10 דקות ורמה גבוהה יותר)

מבנה אימון תרגילי הבטן למתחילים:

  • בסרטון תרגילי הבטן למתחילים ישנם  שמונה תרגילים .
  • כל תרגיל אורך 30 שניות , כאשר מספר החזרות שאתם מספיקים אינו משנה, העיקר לעשות את התרגיל נכון.
  • בין כל שני תרגילים יש לנו הפסקה של 30 שניות, נצלו את ההפסקה הזאת למתיחות

אילו תרגילים תעשו באימון הבטן:

  • כפיפות בטן כף רגל לכף רגל -תרגיל לשרירי הבטן האלכסוניים
  • כפיפות בטן אלכסוניות – תרגיל לשרירי הבטן האלכסוניים
  • כפיפות בטן – ידיים בין הרגליים – שרירי הבטן המרכזיים והעליונים.
  • הנפת רגליים למעלה – שרירי הבטן התחתונה.
  • כפיפות בטן  – ידיים על הברכיים.
  • כפיפות התרוממות לרגליים – תרגיל קשה העובד על כל שרירי הבטן.
  • כפיפות בטן – ידיים על החזה.
  • כפיפות בטן כפולות – תרגיל קשה מאד.

תמונות תרגילי הבטן לאימון מתחילים:

abs1-1abs1-2abs1-3abs1-4abs1-5abs1-6abs1-7abs1-8

8 דקות אימון בטן רמה 1:

12 comments

    • תודה!
      אם האימון הנוכחי קשה לך, אז עשה את 3 הסטים הראשונים ככל האתה יכול, 3 פעמים בשבוע לפחות!
      בעוד חודש חודשיים תתחיל לעשות את האימון השני, של 10 הדקות. אימון 12 הוא כבר ממש קשה.
      בהצלחה!

  1. סיוון

    אימון מעולה.
    אני עושה את אימון ה8 דקות, 3 פעמים בשבוע במשך שלושת השבועות האחרונים. מתי כדאי לעבור לאימון 10דקות ל בינוניים?
    שבוע טוב.

    • היי סיוון,
      אני שמח שאת נהנית
      את עושה 3 אימוני בטן בשבוע וזה יפה מאוד, את עושה פעילות גופנית נוספת -אירובי/חדר כושר וכו'?
      אם את מרגישה שאת מסיימת את האימון הראשון בצורה טובה, את יכולה להתחיל להעביר אחד משלושת האימונים לרמה הבאה, תראי איך את מרגישה איתו ותחליטי.
      לטעמי הקפיצה הקשה ביותר היא מהרמה השנייה לשלישית.

      בהצלחה

  2. maya

    שלום מאד נחמד האתר שלכם ותודה על המידע והתרגילים אני נכנסתי כאן ל3 החלקים של האימון בטן וניסתי גם חלק מהתרגילים אכן יש דברים מאתגרים ויש לי כמה שאלות בבקשה

    1 יש תרגיל שהרגלים למעלה ועולים אם הכפיפה עד הסוף לכיוון הרגלים ואחר כך יורדים עד למטה בחזרה למזרן אז מה הטעם בכך לא עדיף לכופף קצת קדימה וקצת אחורה כדי שכל הזמן השריר ישאר מכווץ
    {זה מה שאומרים וגם יש לכם כאן תרגילים כאלו} ? או שלכל תרגיל מטרה שונה אם כן מה המטרה של כל תרגיל ומה ההבדל בין כפיפות עד הסוף וטווח תנועה רחב לבין כפיפות קטנות ?

    2 אני רואה כאן תרגילים של הרמות רגלים לכיוון הבטן ויצא לי לשמוע בזמן האחרון שזה מפעיל יותר את שרירי הירך וופחות את הבטן {ומקצר את המותן?} אז הייתי שמחה לקבל עוד הסבר בבקשה

    • היי מאיה,
      אנחנו שמחים לראות שאת עובר ועושה את התרגילים, התמדה היא חלק בלתי נפרד מהצלחה בפעילות גופנית.
      1. אני לא יודע לאיזה תרגיל את מתכוונת בדיוק, אבל באופן עקרוני התרגילים שמשלבים רגליים למעלה עם כפיפת בטן הם תרגילים מסובכים ועצם התנועה למעלה עם הכפיפה, כבר יוצר עבודה מעולה על אזור הבטן. השלב הבא מהתרגילים האלה, כלומר אם את מצליחה לעשות את הרמה השלישית ללא מאמץ (לא מכיר הרבה כאלה) הוא להתחיל לעבוד על שרירי הבטן בתוספת משקל.
      2. התרגילים האלה הם התרגילים ה"מסובכים" יותר ולכן קל למתאמן "לרמות" בהם. את הרגליים צריך להניע כאשר הכוח המושך מגיע מכיווץ שרירי הבטן ולאו דווקא מתוך שימוש בשרירי הרגלים. כאמור למעלה, כדאי לעבוד על טכניקה מושלמת בתרגילים האלה, עבדה טובה עליהם יוצרת שרירי בטן מחוזקים בצורה יוצאת דופן!

      נ.ב.
      אם אהבת את התרגילים, אשמח מאוד אם תשתפי אותו עם מכריך ברשתות החברתיות
      PEACE

    • הי גילאור,
      אני שמח לראות אותך פה.
      יש בסוף העמוד סרטון המתאר את כל הסבב, אני עושה את אימון הבטן כאשר אני צופה בו.
      הכי פשוט שיש.

      תודה!

  3. יוני

    שמע,
    אימון מעולה, אבל האם אתה חושב שכדאי להתחיל בצורה מדורגת, עשיתי את האימון בפעם הראשונה ויומיים הייתי תפוס עד כדי שלא יכולתי לנשום…

להגיב על יוני לבטל

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>