ABS2-3-main

תרגילי בטן – 10 דקות אימון בטן לבינוניים

** כל התוכן המוצג באתר הנו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תכנית אימונים/תזונה המוצגים באתר, הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד **

הפעם אנחנו מעלים מעט את רמת הקושי לעומת אימון הבטן היומי למתחילים. 10 תרגילי בטן שאנחנו מבצעים במשך דקה אחת רצופה. גם כאן יש לנו הפסקה בין כל שני תרגילים רצופים, רק שההפסקה היא בת 15 שניות בלבד.

התרגילים לאימון הבטן לבינוניים שתראו כאן:

  • כפיפות בטן כאשר הידיים בין הרגליים
  • כפיפות בטן אלכסוניות
  • הנפות רגליים
  • כפיפות רגילות ידיים לחזה
  • כפיפות כשהרגליים למעלה
  • כפיפות בטן הפוכות – רגליים לכיוון החזה
  • כפיפות בטן כפולות
  • כפיפות בטן – נגיעה צידית בעקבים.

תקציר התרגילים באימון לבטן שטוחה רמה בינונית:

ABS2-1 ABS2-2 ABS2-3ABS2-4 ABS2-5 ABS2-6 ABS2-7 ABS2-8

אימון בטן יומי 10 דקות, רמה 2:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>