אימון רגלים לנשים ללא צורך במשקולות

אימון רגליים וישבן ביתי בלי משקולות לנשים

** כל התוכן המוצג באתר הנו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תכנית אימונים/תזונה המוצגים באתר, הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד **

יש לא מעט סרטונים שרצים ברשת, את הסרטון הזה שלחה לנו סיוון גל נר (תודה סיוון). אהבנו את הסרטון בגלל שהוא עושה לנו סדר בתרגילים שאנחנו מכירים ולאורך 6 דקות של אימון המתרכז ברגלים, אתן יכולות לסגור את הפינה ולהמשיך לאימון קבוצת השרירים הבאה. את הסרטון צלמה אריקה, אחת המדריכות באתר  www.BikiniModelFitness.com בו תוכלו למצוא עוד דוגמאות לא מעטות בנושאי אימונים לנשים הרוצות לעבוד על חיטוב הרגלים והישבן, כדאי לעבור שם ולמצוא רעיונות לאימונים , אנחנו מבטיחים לכן להביא את המיטב מערוץ הוידאו שלהם.

תרגילים לאימון רגלים וישבן בייתי (אין צורך במשקולות):

על כל התרגילים חוזרים במשך כ45 שניות

  • תרגיל סקוואטים רגיל – ירכיים וישבן, אולי התרגיל הכי נפוץ לאימון האזורים האלה
  • תרגיל סקוואט אחורי – הרגיל הזה עובד מבודד בכל פעם רגל אחת וצד אחד של הישבן. שולחים רגל אח אחורה ואלכסון ונותנים לרגל השנייה לעשות את העבודה.
  • תרגיל סקוואט אלכסוני – כמו התרגיל הקודם, אבל הפעם הכיוון אליו שולחים אחורה את אחת הרגלים קיצוני יותר.
  • תרגילי סקוואט צידים – פסיעות לצדדים ,שולחים רגל אחת הצידה ונותנים לרגל השנייה לעבוד קשה.
  • תרגילי סקוואט וקפיצה – אני יודע לרב נגמר האוויר בתרגילים כאלה, אבל האימון הזה לא יהיה מושלם בלעדיו. תרגיל מעולה לחיזוק הרגלים ומוסיף מימד אירובי לחוויה.

הנה הסרטון המלא:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>