מחשבון RM1

מחשבון הRM1 שתמיד חיפשתם!!!

** כל התוכן המוצג באתר הנו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תכנית אימונים/תזונה המוצגים באתר, הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד **

אני מניח שאתם כבר יודעים מה פירוש המושג RM1, אבל בשתי מילים לפני שאנחנו ממשיכים, RM1 הוא קיצור של One-Max-Rep, כלומר מהוא המשקל המקסימלי לחזרה אחת.

למה אנחנו צריכים לדעת מהו הRM1 שלנו?

תכניות אימונים רבות משתמשות בRM1 כמשקל בסיס לחישובי משקלי מספר חזרות לסטים. אנחנו נראה שתכניות SS או 5*5 מתחילות ומתבססות על הRM1 שלכם. RM1 הוא גם ככל הנראה השיא שלכם, או ציון למשקל שיא שאיתו תוכלו להתמודד שמקרה שתרצו לבצע חזרה בודדת.

כניסה למחשבון הRM1 שלך

שיטות לחישוב RM1:

ישנן לפחות 5 נוסחאות לחישוב הRM1 שלכם, נסייג ונאמר שכל מתאמן עומד בפני עצמו ושהנוסחאות הללו לא תמיד מדוייקות, אבל קחו בחשבון שהן יכולות לשמש כבסיס לחישוב התקדמות וכמובן להכנת תכנית האימונים שלכם.

בכל מקרה, נוסחאות הפכו לפופולריות בכבר המתאמנים ועליהן אני מבסס את המחשבון שלנו, תוכלו לקבל את התוצאות של שתיהן בגיליון, אבל אם תרצו להוסיף אליו נוסחה , אתם מוזמנים ליצור קשר למטה בתגובות ואני אוכל לעדכן את המחשבון.

הנוסחה הפופולרית היא של ברזיקי:

Brzycki

1RM = w \cdot \frac {36}{ \left ( 37 - r \right ) } = \frac{w}{ \left [ \frac{37}{36} - \left ( \frac{1}{36} \cdot r \right ) \right ] } \approx \frac{w}{ \left [ 1.0278 - \left ( 0.0278 \cdot r \right ) \right ] }

 

דוגמה לשימוש במחשבון RM1 שלנו:

נניח שאנחנו יכולים לדחוק 125ק"ג 8 פעמים (היית מת…) לפני שאנחנו מתפגרים, אנחנו נמלא בתא המשקל125 , ובתא החזרות 8, נקבל שלפי נוסחת בריזקי אנחנו נוכל לדחוק פעם אחת 155.2 ק"ג ולפי נוסחת ביכלה 158 ק"ג או בתרשים הבא:

מחשבון RM1

 

כניסה למחשבון הRM1 שלך

תכניות כוח מעולות ברשת:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>