חטיפי תפוח לארוחת הבוקר

פירות מומלצים שיעזרו לכם "להוריד בשומנים"?

** כל התוכן המוצג באתר הנו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תכנית אימונים/תזונה המוצגים באתר, הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד **

רוצים להוריד קצת באחוזי השומן?

סיימתם את שלב המסה ואתם קצת שמנמנים?

רוצים לתת לקוביות שלכם להציץ מעט?

די ברור שאתם צריכים להתחיל לשים לב למה שאתם מכניסים לפה. 

אז אם אתם בסוג של דיאטה או מסע להורדת כמה קילוגרמים מיוצרים, אתם בטח חושבים שכל הפירות שיש בסופר יתאימו לתכנית שלכם, הרי פירות זה דבר בריא (על זה אין עוררין), אז איך הם יכולים להשמין אותנו? אז זה לא ממש מדויק, יש פירות שאתם לא הייתם רוצים לאכול בשלבי הדיאטה שלכם, אבל יש פירות שאתם דווקא כן יכולים להכניס לתפריט שלכם על בסיס קבוע.

אילו פירות יעזרו לכם לשרוף שומנים!

  1. פטל – לפטל טרי שאפשר להשיג בחנויות הבריאות יש הרבה יתרונות לדיאטה, הגדול שבהם והמפתיע בהם הוא שהפטל הוא אחד הפירות בהם הכי מעט סוכר! בנוסף הפטל מכיל סיבים תזונתיים, כך שאנחנו משיגים שתי ציפורים במכה אחת! כתוצאה מהשילוב הקטלני הזה לא תהיה כמעט עליה ברמת הגלוקוז בדם שלכם. בנוסף לזה לפטל ערך קלורי נמוך – רק 52 קלוריות ל100גר'. הפטל בעל טעם אהוב אצלנו (מיץ פטל) וניתן לשילוב בלא מעט עוגות וכו'.
  2. תפוחים – התפוח מעולה היות והוא מכיל סיבים תוזנתיים, בין היתר סיב הנקרא פצ'ין העוזר להלחם בתחושת הרעב. מחקרים הראו שמי שאוכל תפוח בין ארוחות יאכל בארוחה השניה פחות קלוריות תודות לפצ'ין. התפוח מכיל גם תרכובת הנקראת phytonutrien המונעת חימצון.
  3. אשכולית – האשכוליות נהדרות כפרי דיאטטי לא רק בגלל שבאשכולית יחסית מעט סוכרים לפירות הדר, אלא שגם היא נמצאת בסקלת הפירות החמוצים. באשכולית רק 33 קלוריות ל100גר',כמעט 50% פחות קלוריות מאשר בתפוז (47 קלוריות ל100גר'). חצי אשכולית בבוקר יכולה לתדלק אתכם להמשך היום!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>