שקדים

3 מזונות שמנים שאתם צריכים לאכול!

** כל התוכן המוצג באתר הנו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תכנית אימונים/תזונה המוצגים באתר, הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד **

מממ, אתם בטח חושבים שהכותרת פה לא לעניין, אז זהו שהיא כן. אתם חייבים להבין דבר אחד: זה לא משנה אם אתם אוכלים שומנים או כמה שומנים אתם מכניסים ביום, הכל מתמטיקה של קלוריות. כל עוד לא תכניסו יותר קלוריות ביום ממה שאתם באמת צריכים ושתמרו על מאזן קלורי מתאים, אתם לא תעלו במשקל , נקודה!

אכילת סוגים מסוימים של שומנים יעזרו לכם:

  • לשמור על רמות גלוקוז יציבות בדם
  • מרגיעים את הרעב שלכם
  • יעזרו לספיגת אלמנטים תזונתיים נוספים

קבלו שלושה מאכלים שמנים טובים:

  1. אבוקדו – האבוקדו הוא מלך המזונות העשירים בשומן שאתם רוצים לאכול! האבוקדו עשיר בויטמין E והוא גם מקור מעולה לסיבים תזונתיים. בנוסף לויטמין E יש באבוקדו גם לא מעט ויטמין C, שני אלו מוכחים כנוגדי חימצון. מה לעשות עם האבוקדו? אפשר לאכול אותו ככה כמו שהוא, אפשר להוסיף אותו לכריכים וכמובן להכין ממרחים ורטבים.
  2. שמן קוקוס – שמן קוקוס הוא השמן הכי "בריא" שיש. למרות ששמן הקוקוס הוא שומן רווי, להבדיל מיתר השומנים הרווים המורכבים חומצות שומן ארוכות שרשרת, אלא הוא רווי חומצות שומן בינוניות שרשרת (במיוחד חומצה לאורית שקיימת בחלב האם).  שמן הקוקוס מופלא בעיקר היות והוא ידוע בהתפרקותו המהירה ולכן הוא משמש כמקור אדיר לאנרגיה מהירה וזמינה
  3. שקדים ואגוזים – האגוזים והשקדים הופכים לאחרונה למקור אנרגיה פופולרי,למה? האגוזים מכילים כמות נכבדה של ויטמין E, מכיל מעט סיבים תזונתיים ובעל כמות מסוימת של חלבון – שקדים מכילים 10גר' חלבון בכל 100גר', מה שהופך אותו למוביל בתחום. האגוזים והשקדים הם מקור מעולה לשומן בלתי רווי, מה שעוזר למלחמה בכולסטרול ובריאות הלב.

שימו לב כמובן לא לאכול יותר מידי, החברים האלה משמינים,אז בזהירות!

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *