מזמינים אתכם לרוץ?

מיתוסים על דיאטות – חלק שני

** כל התוכן המוצג באתר הנו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תכנית אימונים/תזונה המוצגים באתר, הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד **

בחלק הראשון סקרנו שני מיתוסים שכדאי לכם לשבור לפני שאתם מתחילים בדיאטה שלכם. הנה עוד שניים מטרידים ונפוצים מאוד

1.ריצה קלה זה אחלה בשבילכם – לאאאא!!!!

לא תאמינו, אבל כל פעילות אירובית שבה תנועת הגוף/שרירים חוזרת על עצמה לאורך כל הפעילות- ריצה, אופניים,הליכון סטפר וכד' אינה מיטבית בדיאטה!!!! כאשר אנחנו חוזרים על אותה התנועה לאורך זמן 45-60 דק', הגוף מתחיל לחפש  מקורות לאנרגיה, בגלל שאנחנו מבצעים את אותה התנועה ללא הרף, הגוף לא יחפש את האנרגיה במקומות בהם אנחנו היינו רוצים שהוא יקח (טוסיק, בטן, סנטר ועוד) הוא ילך למקום שעובד עכשיו רגליים ויתחיל לפרק שריר. זאת בדיוק הפוך ממה שאנחנו רוצים להשיג!!!

אם אתם רוצים לשרוף שומן, אתם צריכים ללכת על פעילות אירובית או פעילות פיזית שמפעילה את כל הגוף! רק אימון בעצימות גבוהה יעזור לכם פה.

אז מה עושים?

אם אתם רוצים לעודד את תהליך חילוף החומרים שלכם, מחקרים מראים שפעילת גופנית אירובית במפעילה את כל שרירי הגוף, היא הפתרון הטוב ביותר! פעילות אירובית שחוזרת על עצמה (אינרטוולים שעובדים על כל שרירי הגוף) מאלצים את הגוף להשתמש במאגר השומנים שלו ולא לגשת לכל שריר בנפרד. אפילו כמה דקות ביום יעזרו לכם להרגיל את הגוף שלכם להשתמש יותר במאגרי השומן.

2. דיאטה בלי שומנים – לאאאא!!!

מזונות שעשירים בשומן קיבלו שם רע בשנים האחרונות, למרות שהשומן מתחיל לחזור לתודעה, אם אתם בדיאטה יש סיכוי לא רע שאתם מנסים להימנע ממנו ככל האפשר. גרם שומן מכיל 9 קלוריות, יותר מפי שניים הקלוריות שתמצאו בגרם פחמימה או חלבון. למרות כפל הקלוריות יש לשומן תכונות בריאות שאנחנו צריכים לשקול. כדאי מאוד לבדוק כמה שומנים אתם יכולים להכניס לתפריט היומי שלכם (מאזן קלורי אם אתם סופרים). ישנם לא מעט שומנים בריאים שתמצאו בשמן קוקוס, אבוקדו ושקדים. המזונות האלה שעשירים בשומנים בריאים הם אופציה הרבה יותר טובה מדגני בוקר, לחם לבן ופסטות למיניהן

אז מה עושים?

תמשיכו לאכול שומנים. ישנם שומנים שיעזרו לכם להרגיש שבעים. תתחילו לשלב בתפריט שלכם :אגוזים, זרעים, דגים, אבוקדו ושמן קוקוס או זית.

 

 

 

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>