1 כמה חלבון יש בחזה עוף? – ספורט גורו
chicken-583761

כמה חלבון יש בחזה עוף?

בתור חובב כושר וספורט, האם תהית אי פעם כמה חלבון וקלוריות מכיל בשר עוף? להלן התשובה, ואם אינכם חובבי חזה עוף, אך עדיין רוצים ליהנות מהחלבון המועיל שלו, תוכלו להחליפו בירכי עוף. האלטרנטיבה לחזה עוף היא תזונה עשירה בחלבון, אך מה עם קלוריות?

מנה של כנפי עוף מכילה 1 גרם חלבון

2 גרם שומן ו -4 קלוריות למנה, כך שכל גרם חלבון שווה 1.5 קלוריות, בעוד שכל גרם שומן שווה 9 קלוריות. חזה עוף הוא גם החלק היחיד בבשר העוף שיש בו הכי הרבה חלבון מכל ערך, ואחריו כנפי עוף המכילות 30 גרם חלבון. מכיוון שירכי העוף הם בעלי אחוז השומן הגבוה ביותר בעוף, יש להם גם קלוריות צפופות יותר, עם תכולת חלבון של 4 קלוריות לגרם ותכולת שומן של 9 קלוריות לגרם.

אם יש לכם חתיכת חזה עוף במשקל של שלושה אונקיות

תוכלו לאכול 21 גרם חלבון במנה אחת. אותו ביגל במשקל 25 קילו יצטרך כ -1,000 קלוריות ביום חלבון, ולכן הוא זקוק לכ- 25 גרם לחלבון ביום. כדי לקבל את החלבון מחזה עוף, הוא יצטרך לאכול מספיק כנפי עוף כדי לכסות את אותה כמות של 1.5 קלוריות ו- 1 גרם שומן לגרם.

אם אתה שומר על העור על חזה העוף

השומן, הקלוריות והחלבון גבוהים יותר, אבל אם אתה אוכל רק כמות זהה של חזה עוף כמו הכנפיים, זה יותר מ -550 קלוריות במנה. בעוד שמנת חזה עוף מספקת בבירור מנה בריאה של חלבון, אך הכמות אינה המדד היחיד שכדאי לקחת בחשבון. אם אתם מודאגים מדיאטה ורווחה, עליכם לבדוק את גרם החלבון בשדי עוף כדי לוודא שיש לכם מספיק חלבון בתזונה. כפי שלמדנו, חזה עוף מכיל יותר חלבון מכל מקור חלבון אחר, כגון בשר בקר, חזיר, כבש, דגים, עופות או ביצים.

משמעות הדבר היא כי 20 אחוז מסך הקלוריות במנת חזה עוף מקורם בשומן. 20% הנותרים של קלוריות אלה מכוסים בשומן, יותר מכיוון שלחזה העוף אין עור.

אז אם אתה מנסה לרזות

חזה עוף רזה, שהוא מקור טוב לאומגה 3, הוא מושלם, אבל אל תשכח שגם זה טוב עבורך. אם אתם מחפשים דרך להוסיף עוד חלבון לתזונה תוך שמירה על איזון מקרונוטריאנטי מסוים, חזה עוף מעור. האפשרות הטובה ביותר היא לאכול חזה עוף ללא עור, ללא קשר לתכולת השומן בבשר ולתכולת החלבון של השד עצמו.

תלוי בצרכים ובהעדפות התזונתיות שלך

לדעת כמה חלבון יש בחזה העוף שלך לא יכולה להיות חשובה כמו לדעת מה זה. אבל אם אתה רוצה לדעת את החשיבות של חלבון בתזונה שלך, אתה צריך לדעת שזה חשוב לך. – שלא כמו בשר אדום, חזה עוף מכיל מעט מאוד שומן רווי והוא דרך בריאה להשיג את החלבון שגופך חושק בו. אם חלבון הוא המשתנה היחיד שאתה מחפש, חזה עוף מעור זוכה בחפיסת ביצים אם חלבון מגיע ממנו.

להלן גודל מנה סטנדרטי לחזה עוף, שאנו יכולים להניח שהוא שווה ערך ל- 30 גרם חלבון. ישנם כמה סוגים שונים של בשר חזה, שלכל אחד מהם תכולת חלבון משלו, אז רעדו לכל אחד מהם.

הקלוריות בפרוסת חזה העוף מבוססות על הקלוריות למנת חזה עוף כפי שמספק שירות בטיחות המזון והביקורת של משרד החקלאות האמריקני (FSIS).

ממותג למותג

יש שונות קלה ממותג למותג, אבל ראינו את זה עם מפלצות. כלומר בממוצע כ -54 גרם חלבון, תלוי בגודל, ומקבלים כ 27 גרם בחזה עוף. מתוך 74.6 הקלוריות בעוף שמקורן בחלבון, 50 אחוזים מגיעים משומן והשאר ממקורות אחרים כמו פחמימות, שומנים, חלבונים ופחמימות. לכן חלבון תורם כמחצית הקלוריות, וחזה עוף הוא בערך כמות קלוריות לגרם עוף כמו בקרס או בקר. מכיוון שאנו רואים כי ירכי העוף נאכלות טוב יותר, גדולות וחזקות יותר, רבים מכם שואלים מדוע אנו מעדיפים חזה עוף על חזה עוף.

יתרון גדול נוסף של חזה עוף הוא שהוא מכיל אפס גרם פחמימות, מכיוון שהוא אוכל דל פחמימות. לדוגמא, גרם של חזה עוף ללא עור מספק גרם אחד של חלבון, 1.5 גרם של שומן רווי, ו- 0.3 גרם של פחמימות.

אונקיה אחת של המבורגרים וסטייקים בגריל מכילה 2 גרם חלבון

1 גרם שומן רווי ו -0.3 גרם פחמימות. בחזה עוף בגריל יש 1.5 גרם חלבון ו -1,000 מ”ג שומן. לשם השוואה, בהמבורגר או בסטייק בגריל יש על הגריל 2.7 גרם, 2,500 מ”ג שומן רווי, 0.100 מ”ג פחמימות ו -4.2 גרם חלבון.

שתפו בכל הכח!

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
תוכן עניינים

99₪ ואימון של 25 דקות בשבוע ויש לך קוביות!