חיזוק וחיטוב הגב

** כל התוכן המוצג באתר הנו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תכנית אימונים/תזונה המוצגים באתר, הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד **

מממ, רוצים להשיג את הגב של ביבי? אני לא יודע מה צריך לעשות בשביל זה, בעיקר לדעת איך להחזיק את הראש מעל למים ולצוף, אבל זה דואג רק השרירי הצוואר, אבל אם אתם רוצים לחזק ולחטב את שרירי הגב שלכם, הגעתם למקום הנכון.

הבאנו לכם שתי תכניות לאימון הגב, התכניות מתאימות במיוחד למי שנמצא בחיטוב. איך לשלב אותן באימונים שלכם? יחסית פשוט, אם אתם עובדים בתכנית FBW, הורידו ממנה את כל האימונים שקושרים לגב, בדרך כלל סט אחד, אתם יכולים להוסיף במקומו אימון בטן. את התכנית שמצורפת למטה תוכלו לבצע בתור יום אימון נפרד, אם אתם יכולים להתאמן 3 אימונים בשבוע, בצעו יומיים את הFBW וביום הנוסף את תכנית הגב. אם אתם יכולים להוסיף לתכנית הFBW יום אימון נוסף, לכו על זה ותוסיפו את אחת התכניות הבאות לגב.

תכנית אימונים לגב:

תכנית אימונים לגב

תכנית נוספת לאימוני גב:

תכנית אימונים לגב

דגשים לתכנית האימונים לגב:

  1. כמה אימונים נעשה? כאמור הוסיפו יום אחת לאימון הגב, כך תוכלו לרכז מאמץ לשיפור וחיטוב הגב.
  2. לאורך כמה זמן ? באופן עקרוני אני ממליץ על עבודה של חודשיים (8 אימונים בסך הכל) בהם אנחנו מוסיפים את אימון הגב הייחודי. אחרי כן אפשר לחזור לתכנית המקורית שלכם או לעבור לתכנית מתקדמת יותר.
  3. מה אם מנוחה? בין תרגיל לתרגיל יש לקחת עד 90 שניות מנוחה. ללכת לקולר אפשר בין הסטים וגם זה בזריזות, יש בכל אחת מהתכניות מספר רב של סטים, אם תמרחו את הזמן אז -א. האימון הזה ייקח לכם נצח. ב.החיטוב ילך לפח, היתרון פה הוא בניה נכונה של השרירים.
  4. האימון ממש ארוך, מה עושים? אתם צודקים, יש כאן לא מעט סטים, למעשה 5 סטים בכל אחד ובסך הכל 19-22 תרגילים עם מספר רב של חזרות, אבל אם תקפידו על משקלים נכונים – לא קל מידי ולא כבד מידי, תשרדו את האימון והתוצאות לא יאחרו להגיע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>