Bent-Arm Dumbbell Pullover

משיכת משקולת מעל הראש בשכיבה (Bent-Arm Dumbbell Pullover)

** כל התוכן המוצג באתר הנו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תכנית אימונים/תזונה המוצגים באתר, הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד **

אחד התרגילים שהוספתי לאחרונה לאימון החזה שלי. מרגיש הוא אחד הטובים בין התרגילים שדורשים ספת משקולות ומשקולת (ראיתי כמה שעושים את התרגיל על הרצפה, אבל אם יש לנו ספה…).

על מה אנחנו עובדים פה?

  • התרגיל מתמקד בעיקר על אזור החזה עם דגש על החלק העליון של החזה.
  • בנוסף אנחנו משיגים כאן עבודה גם על היד האחורית, הכתפיים ושרירי הרחב גבי (עם דגש על החלק העליון)

איך מבצעים תרגיל משיכה מעל הראש (Bent-Arm Dumbbell Pullover):

  • מתיישבים על ספת המשקולות כאשר המשקולת מיוצבת על אזור החזה או הבטן.
  • מחזיקים את המשקולת בשתי הידיים ומרימים אותה מעל חזה בדיוק. זאת תהיה נקודת ההתחלה לתרגיל.
  • להוריד את המשקולת מאחורי הראש תוך כדי נשימה, התנועה היא קשתית תוך שמירה על ידיים ישרות.
  • כאשר המשקולת נמצאת מאחורי הראש ובנקודה הנמוכה מגובה הראש, מתחילים לחזיר את המשקולת לנקודת ההתחלה.
  • להחזיק את המשקולת מעל לראש במשך שניה וחזור על התרגיל מספר חזרות.

דגשים לביצוע נכון:

  • חשוב מאוד, במידה ואתם משתמשים במשקולות המורכבות מצלחות, ודאו היטב שהצלחות מאובטחות ואינן מסתובבות כדאי שהמשקולת לא תתפרק לשם …
  • חשוב מאוד לא להוריד את המשקולת לנקודה נמוכה מידי שלא תפגע הכתף.

סרטון הדרכה:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>