תרגיל לחיזוק השכמות back-flyes

חיזוק הגב והשכמות עם גומיות (Back Flyes)

** כל התוכן המוצג באתר הנו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תכנית אימונים/תזונה המוצגים באתר, הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד **

אני חייב לטל את הטיפ שנתן לי לגבי גומיות הכושר, אם אתם לא עובדים בחדר כושר ויש לכם לאן לעגן את הגומיות, אני חייב לומר שסט כזה של גומיות (אני ממליץ לקנות שניים) יכול לתת לכם אינסופ אפשרויות לתרגילי כושר וחיזוק.

נציג כאן תרגיל מעלה לחיזוק שרירי הגב, הוא נקרא Back Flyes, אתם רגילים אולי לעשות אותו עם משקולות בשכיבה על ספת משקולות, אבל אפשר לבצע אותו גם בעזרת גומיות כושר.

איך מבצעים Back Flyes עם גומיות לחיזוק הגב והשכמות:

  1. עגנו את גומיות ההתנגדות למקום בטוח – אם זה מחוץ לבית או בחדר הכושר, הקיפו עמוד או מוט חזק. בבית, ניתן לחבר את הגומיות לחבק הנסגר מאוחרי דלת סטנדרטית.
  2. החזיקו את ידיות הגומיות והתחילו להתרחק, עד שאתם מתחילים לחוש בהתנגדות.
  3. הרימו את הידיים קדימה ולגובה הכתפיים.
  4. תוך כדי נשיפה משכו את הידיים לצידי הגוף. שמרו על ידיים ישרות והמשיכו בתנועה, עד שהן ישרות ובצידי הגוף.
  5. החזיקו את התנועה כשניה ושחררו באטיות תוף כדי שאיפת אוויר.

טיפים והערות לביצוע מושלם:

  • הידיים צריכות להיות מקבילות לריצפה.
  • קבעו את הרגלים והשיגו אחיזה טובה.

סרטון הדרכה (Back Flyes):

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>