תרגיל לחיצת פרפר

** כל התוכן המוצג באתר הנו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תכנית אימונים/תזונה המוצגים באתר, הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד **

לחיצת פרפר, תרגיל העובד על אזור החזה בצורה מעולה. בגלל שאנחנו משתמשים כאן במשקולות יד, אנחנו למעשה מחזקים גם את השרירים המייצבים והתרגיל תורם לא רק לחזה אלא גם לכתפיים ולזרועות.

לחיצת פרפר (Dumbbell Flyes):

  1. עמדת ההתחלה לתרגיל היא בשכיבה, כל יד מחזיקה משקולת , כאשר הן מונחות על הירכיים.
  2. הביאו את הידיים למעלה כאשר המשקולות נמצאות מעל החזה.
  3. הורידו את הידיים לצדדים, עד שהמשקולות מגיעות לגובה החזה, תוך כדי שמירה על קשת רחבה ככל האפשר.
  4. הרימו את המשקולות למעלה בתנועת הפרפר.

טיפים בתרגיל לחיצת פרפר (Dumbbell Flyes):

  1. לא לנעול את המרפקים .
  2. בעמדת המוצא כאשר המשקולות על הירכיים, תנו דחיפה קטנה עם הירכיים לעזור להניע את המהלך.
  3. מעמדת המוצא תביאו לאזור החזה, משקלות אחת בכל פעם.

סרטון הדגמה לחיצת פרפר (Dumbbell Flyes):

Comments

comments

2 comments

  1. שמוליק

    אני אוהב פרפרים,
    עוזרים לא רק להגדיל את השרירים אלא גם להרחיב אותם.
    מעולה!

    • היי שמוליק,
      תודה על התגובה.
      אתמול היתה אחת הפעמים הראשונות שעשיתי תרגילי פרפר.
      בהחלט תרגיל טוב שמשפר את החזה ומרחיב אותו.

      תודה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>