כפיפות מרפקים בישיבה

** כל התוכן המוצג באתר הנו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תכנית אימונים/תזונה המוצגים באתר, הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד **

אני מאוד אוהב את התרגיל הזה, זהו התרגיל המועדף עלי כאשר אני עובד על שרירי היד הקדמית.

למה אני אוהב אותו דווקא?

  • כאשר יושבים על ספת המשקולות, מרפק היד המתאמנת נשאר קבוע ומצד אחד קשה לתת תנופה בעזרת הגוף ו"לרמות".
  • אם אנחנו מטים את גוף לכיוון היד החופשית, אנחנו מגנים על המרפק מכיוון שבתנוחה הזאת אנחנו לא מאלצים אותו להתיישר.
  • תמיד אחת הידיים חופשית, כך שאם אנחנו מגיעים למצב של תשישות ואי אפשר להשלים תנועה נוספת, היד החופשית יכולה לתת עזרה קטנה וכך להמשיך בתרגיל "בצורה מדורגת".

איך מבצעים בצורה נכונה כפיפת מרפקים בישיבה (Concentration Curls):

  1. יושבים על ספת המשקולות כאשר שומרים על גב ישר.
  2. כאשר היד ישרה אנחנו מרימים אותה לכיוון הכתף.
  3. מחזיקים את הכיפוף ומורידים בחזרה.
  4. לא סוגרים את המרפק עד הסוף ליד ישרה וכך אנחנו שומרים על מאמץ ביד המתאמנת.

טיפים נוספים:

שימו לב כשאשר היד המתאמנת מגיעה לקצה התנועה העליון, הזרת נמצאת מעל לאגודל, כך התנועה מושלמת והעבודה על השריר היא הטובה ביותר.

סרטון הדרכה:

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>