כפיפות מרפקים - בסגנון פטישים

** כל התוכן המוצג באתר הנו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תכנית אימונים/תזונה המוצגים באתר, הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד **

תרגיל מעולה שמטרתו חיזוק החלק הגדול של שריר היד ובנוסף מחזק את שרירי הזרוע. מומלץ מאוד לשלב אותו באימון לחיזוק וחיטוב יד קדמית.

איך מבצעים בצורה נכונה את כפיפות המרפקים בשיטת הפטישים:

  1. עימדו זקוף כאשר הזרועות קרובות לגוף.
  2. החזיקו את משקולות היד שלכם כאשר כפות הידיים פונות למתניים.
  3. הרימו בתנועה ישרה לכיוון הסנטר יד אחתכאשר היד השניה נשארת במקומה.
  4. הורידו את היד המונפת וחיזרו על הפעולה, כעת עם היד השניה.
  5. נסו להתרכז בשרירי השידיים בלבד ועל תשתפו שרירים נוספים בתנועה כמו הכתפיים או קבלת חיזוק ותנופה ע"י תנועה.

טיפים לביצוע מושלם:

במידה ואתם מרגישים שאתם זקוקים לדחיפה ע"י הוספת תנופה לגוף, הורידו את משקל משקולות היד. העיקר הוא לבצע את התרגיל בצורה הטובה ביותר שמבודדת את שריר הזרוע.

סרטון על ביצוע נכון לתרגיל כפיפת מרפקים – פטישים מתחלפים:

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>