incline-crul

** כל התוכן המוצג באתר הנו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תכנית אימונים/תזונה המוצגים באתר, הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד **

תרגיל מעולה לשרירי היד הקדמית. השכיבה בשיפוע מקבעת את הגב וכך מצד אחד שומרת עליו ומצד שני מבודדת את תנועת כיפוף היד לעבודה מושלמת לחיטוב וחיזוק השריר.

איך מבצעים נכון את תרגיל כפיפת מרפקים בשיפוע:

  1. נכוונן את ספת המשקולות שלנו לזווית ביו 45-60 מעלות
  2. נשכב על ספת המשקולות כאשר הידיים שמוטות לצדדים, כשננסה לשמור את המרפקים קרובים ככל הניתן למרכז הגוף.
  3. בתחילת התנועה כפות הידיים פונות לכיוון הגוף.
  4. נתחיל להרים כל יד בנפרד לכיוון הסנטר, כאשר תוך כדי מהלך התנועה, נסובב את כף היד כך שכף היד תפנה כלפי מעלה
  5. נחזור על התנועה לכל יד בנפרד.

טיפים:

  • כדאי לנסות ולבודד את התנועה לשימוש בכוח היד בלבד.
  • כדאי לשמור על יציבות וגב קבוע כדי למנוע "עזרה" מיותרת של הגוף להשלמת התנועה.

סרטון הדגמה לביצוע כפיפות מרפקים בשכיבה על ספת משקולות:

סרטון הדגמה לביצוע התרגיל על כדור פיסיו:

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>