דחיקת משקולת חזה - גיליוטינה

** כל התוכן המוצג באתר הנו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תכנית אימונים/תזונה המוצגים באתר, הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד **

תרגיל הדחיקה הזה, קיבל את השם שלו גיליוטינה בגלל הנחתת המוט קרוב לאזור הצוואר, בדומה לגיליוטינה שנוחתת על הנידון למוות. יש לבצע אותו בזהירות רבה, אנחנו לא רוצים שטויות כאן. אם אתם לא בטוחים, תדאגו שמישהו ישמור עליכם!

איך אנחנו מבצעים את התרגיל:

  1. מתחילים את התרגיל בשכיבה על ספת משקולות מאוזנת.מחזיקים את המוט כך שהוא יוצר זווית של 90 מעלות עם כל יד , בסיום התנועה,כאשר הידיים ישרות.
  2. הרם את מוט המשקולות מעל מתקן האחיזה והחזק את המוט בידיים ישרות מעל הגוף, זאת נקודת הפתיחה של התרגיל.
  3. שאף אווירו התחל להוריד את המוט באיטיות עד שהמוט נוגע בגוף,באזור החזה העליון כ2-3 ס"מ מהצוואר.
  4. חשוב מאוד לא להוריד את השקולות במהירות גבוהה!!!
  5. לאחר הפסקה קצרה, דחק את המוט למעלה תוך כדי נשיפה. ישר את הידיים ודחק מעט את החזה קדימה .
  6. החזק את המצב הזה כשניה.
  7. חזור על התרגיל כמספר החזרות הנחוצות.

טיפים והערות בטיחות:

  1. שימו לב שאתם בשליטה מלאה לאורך כל התרגיל. לא לבצע אותו במהירות גבוהה מידי , לא סתם קוראים לו גיליוטינה!
  2. באופן כללי,המצב הטוב ביותר הוא כאשר הורדת מוט המשקולות לוקחת פי שניים מהזמן הדרוש לדחיקת המוט.
  3. אם זאת הפעם הראשונה שלך בתרגיל הזה או שאתה מרגיש עייף כבר, דאג שמישהו ישמור עליך.
  4. שמור על המוט מאונך מעל לגוף, כדי שלא "יברח" קדימה או אחורה.
  5. אל תפיל את המשקולת על החזה, התנועה צריכה להיות מבוקרת לכל אורכה

סרטון הנחיות:

Comments

comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>