סלט ניוקי

** כל התוכן המוצג באתר הנו באחריות הקורא בלבד ויש להתייעץ עם יועץ רפואי או/ו מדריך מוסמך לפני כל ביצוע תכנית אימונים/תזונה המוצגים באתר, הנהלת האתר אינה לוקחת אחריות על מעשי הגולשים ובאה לספק מידע בלבד **

הפעם אנחנו מביאים לכאן מתכון שאמנם לא מכיל (כמעט) חלבונים, אבל למי שצריך את הפחמימות לעליה במשקל או לספורטאים אירוביים, הסלט הבא יהיה פנטסטי, אז הנה זה מגיע.

סלט ניוקי שתמותו עליומצרכים למנת סלט ניוקי:

  • 150 גק' ניוקי. אנחנו משתמשים פה בניוקי דלעת (כן מצאנו כזה), אבל כמובן שאתם יכולים להשתמש באיזה ניוקי שאתם אוהבים.
  • חצי כוס אפונה.
  • לקט עלים ירוקים
  • מעט גבינת פרמז'ן

איך מכינים?

לגמרי אחד המהירים

  • מכינים את הניוקי לפי הוראות ההכנה על האריזה.
  • אחרי שהניוקי מוכן, אנחנו מטגנים אותו במחבת עם מעט חמאה (אתם יכולים גם עם הרבה חמאה…)
  • מערבבים בצלחת את לקט העלים עם האפונה.
  • מוסיפים את הניוקי מעל.
  • מגרדים גבינת פרמז'ן (אנחנו כאן הוספנו פרמז'ן בחתיכות גדולות)
  • אפשר להוסיף פה קצת בצל ירוק

אהבתם? שתפו אותנו, עשיתם גם אתם? צלמו ושלחו לנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>